انتشار آگهی زیبای اپل به مناسبت تعطیلات سال نوی میلادی با عنوان The Song

اپل به مناسبت فرارسیدن تعطیلات سال میلادی ۲۰۱۵ آگهی جدیدی ساخته و منتشر کرده که در حال حاضر در نخستین صفحه‌ی وبسایت این شرکت قرار گرفته است.

 

این آگهی در مورد دختری است که یک نوار قدیمی پیدا می‌کند و پس از گوش‌دادن به آن متوجه می‌شود نوار حاوی آهنگ Love Is Here to Stay است که مادربزرگ او در سال ۱۹۵۲ برای پدربزرگش خوانده و ضبط کرده است.

 

در طول آگهی می‌بینیم که این دختر چگونه به کمک یک دستگاه مک‌بوک ایر و اپلیکیشن Garageband یک موزیک همخوان می‌سازد که در آن به همراه مادربزرگش به اجرای آهنگ می‌پردازند. سپس آن آهنگ را بر روی یک آیپد مینی به همراه یادداشت A Duet, Press Play در اختیار مادربزرگش قرار می‌دهد. گوش‌دادن به این آهنگ مادربزرگ این شخص را یاد گذشته انداخته و او را احساساتی می‌کند. این ویدیو را می‌توانید در زیر تماشا کنید و یا به کمک این لینک به طور مستقیم دانلود کنید.

 

 

در وبسایت اپل آگهی با این پیام به پایان می‌رسد:

 

در تعطیلات امسال هدایایی فکرشده، سخاوتمندتانه و از جنس خلاقیت، موسیقی و هنر به یکدیگر کادو بدهید. یک کادو از (محصولات) اپل قدرت این را دارد که الهام‌بخش افراد از بی‌شمار نقطه نظر باشد.

 

آگهی سال گذشته‌ی اپل به همین مناسبت موفق به دریافت یک جایزه‌ی Emmy شد. باید دید که بازخوردهای آگهی امسال چگونه خواهد بود.