انتشار آپدیت جدید Substrate Safe Mode برای حل مشکل مصرف زیاد CPU در Safe Mode

پکیج Substrate Safe Mode که به کاربرانی که دستگاهشان را جیلبریک کرده‌اند امکان بالاآوردن دستگاه در حالت Safe Mode برای پاک‌کردن توییک‌های ناسازگار را می‌دهد به نسخه‌ی ۰.۹.۵۰۰۰ آپدیت شد. در توضیحات این آپدیت که از دقایقی پیش در سیدیا قرار گرفته است آمده که بزرگترین تغییر حل‌شدن مشکلی در رابطه با مصرف پردازنده است.

 

Substrate-SafeMode-Cydia-Change-Log-1024x296

 

Safe Mode بر روی آی‌دیوایس‌ها به همان نحوی که در کامپیوترها دیده‌اید عمل می‌کند. یعنی در این حالت اکستنشن‌های غیرضروری برای بالاآمدن لود نمی‌شوند تا کاربر بتواند مشکلاتی را که بوت‌شدن را مختل کرده‌اند شناسایی و رفع کند. ناسازگاری نسخه‌ی پیشین پکیج Substrate Safe Mode با آی‌اواس ۸ موجب پیش‌آمدن وضعیت ناگواری می‌شد. پیش از این زمانی که آی‌دیوایس مجهز به آی‌اواس ۸ در حالت Safe Mode بالا می‌آمد، سی‌پی‌یوی دستگاه به کل درگیر شده و مصرف آن به صد در صد می‌رسید. عوارض این موضوع نیز قابل حدس است: گرم‌شدن دستگاه، مصرف باطری بالا و پایین‌آمدن صحت عملکرد. هر چند کاربران مدت زمان بسیار کمی را در وضعیت Safe Mode می‌گذرانند، اما با این حال پس از نصب‌کردن آپدیت جدید نیاز نیست نگران همین مدت زمان اندک نیز باشند.

 

توصیه می‌کنیم که پس از خواندن این پست سیدیا دستگاهتان را باز کرده و منتظر ریفرش‌شدن کامل اطلاعات سورس‌های آن بمانید. پس از اتمام ریفرش آپدیت جدید Substrate Safe Mode را در بخش Changes خواهید دید. آن را نصب کرده و خیال خود را از بابت رفع‌شدن مشکل ذکرشده راحت کنید.