افزودن ویجت ری‌اسپرینگ به توییک ProWidgets

EasySpring for ProWidgets نام یکی از نخستین ویجت‌های شخص ثالث است که برای توییک ProWidgets عرضه شده‌است. اگر پیگیر مطالب اپل‌اپس باشید با توییک ProWidgets آشنایی دارید. ProWidgets نه تنها بخاطر طراحی عالی و کاربردی‌بودن آن٬ بلکه بخاطر پتانسیل بالایی که برای ساخت ویجت‌های شخص ثالث به وجود آورده است حاضر اهمیت است.

 

اگرچه ویجت اشاره شده عملکرد چندان خاصی را به دنبال ندارد٬ ولی عرضه‌ی آن نشانگر این است که این چقدر کار برای توسعه‌دهندگان برای ساخت ویجت‌هایی زیبا راحت شده است. استفاده از ویجت نیز ساده است. پس از نصب گزینه‌ای تحت عنوان EasySpring به لیست ویجت‌های ProWidgets اضافه می‌شود که می‌توانید همانند ویجت‌های پیشفرض با آن تعامل کنید و از روش‌های مختلفی نظیر اکشن Activator برای فعال‌کردن آن اقدام کنید. در نسخه‌ی فعلی توییک سه گزینه‌ی مختلف برای انتخاب تعبیه شده است.

 

Download-Easy-Spring-for-Pro-Widgets-1.0-1-v1.0-1-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-2

 

پس از انجام این کار و فعال‌کردن ویجت٬ صفحه‌ی تعامل با ویجت نشان داده می‌شود که می‌توانید از لیست Choice گزینه‌ی دلخواهتان را انتخاب کرده و با تپ‌کردن بر روی Submit آن را اجرا کنید.

 

Download-Easy-Spring-for-Pro-Widgets-1.0-1-v1.0-1-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-2

EasySpring for ProWidgets به رایگان در سورس بیگ‌باس منتشر شده است٬ ولی در صورتی که توییک ProWidgets را از این سورس نخریده باشید در دانلود این ویجت به مشکل بر می‌خورید. در صورتی که نسخه‌ی ProWidgets نصب‌شده بر روی دستگاهتان کرک‌شده است٬ باید ویجت EasySpring را از سورس http://repo.biteyourapple.net نصب کنید تا به مشکلی بر نخورید.