افزودن نمای زیبای صفحه‌ی خاموش‌کردن دستگاه در آی‌اواس ۷.۱ به دستگاه‌های جیلبریک‌شده

به احتمال زیاد اطلاع دارید که اپل در آی‌اواس ۷.۱ بهبودهای مختلفی بر روی سیستم عامل خود انجام داد که این بهبودها هم شامل عملکرد و هم شامل رابط کاربری آن می‌شد. متأسفانه این نسخه از آی‌اواس تا به امروز جیلبریک نشده است و کاربرانی که به دنبال جیلبریک هستند از تجربه‌ی این تغییرات محرومند. ولی قضیه به این بدی هم نیست. از تاریخ عرضه‌ی آی‌اواس ۷.۱ تا به امروز توییک‌های مختلفی عرضه شده‌اند که پای بهبودهای مختلف صورت‌گرفته در آی‌اواس ۷.۱ را یک به یک به نسخه‌های جیلبریک‌شده کشانده‌اند. ما نیز تا کنون در اپل اپس پست‌های مختلفی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم. ( + , + , + )

توییک BetterPowerDown نیز در همین دسته قرار می‌گیرد. در آی‌اواس ۷.۱ شاهد طراحی مجدد و نو در نمای خاموش‌کردن دستگاه بودیم و حال وظیفه‌ی BetterPowerDown کشاندن این طراحی به داخل دستگاه‌های جیلبریک‌شده است. البته نمای آی‌اواس ۷.۱ تنها چیزی نیست که این توییک ارائه می‌دهد. اگر حس نوستالوژیتان گل کرده است، می‌توانید اسلایدرهای این بخش را به فرمی که در آی‌اواس ۶ داشتند نیز دربیاورید.

20140421-083813.jpg

قابلیت‌های توییک به همینجا ختم نمی‌شود و تغییر نما تنها چیزی نیست که توییک قادر به انجام آن است. پس از نصب BetterPowerDown بخش تنظیمات آن به Settings دستگاه اضافه می‌شود. در این قسمت علاوه بر امکان غیرفعال و فعال کردن توییک گزینه‌ای تحت عنوان Repower نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود. با فعال‌کردن این گزینه علاوه بر اسلایدر خاموش‌کردن پیش‌فرض سیستم عامل، دو اسلایدر جدید ریستارت و ری‌اسپرینگ نیز به جمع اسلایدرهای صفحه‌ی خاموش‌کردن دستگاه اضافه می‌شوند.

20140421-083822.jpg

BetterPowerDown به قیمت ۰.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس قابل خریداری است. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این توییک را نیز می‌توانید از سورس http://repo.biteyourapple.net دریافت کنید. به زودی این توییک در سورس اختصاصی اپل اپس برای دانلود قرار خواهد گرفت.