افزودن‌شدن پشتیبانی از حالت Dark Mode سیستم عامل OS X Yosemite در آپدیت f.lux

اکثر شما چه بر روی مک و چه بر روی آی‌دیوایستان با اپلیکیشن f.lux آشنا هستید. اپلیکیشنی که پس از اجرا شدن رنگ‌بندی صفحه نمایش را در ساعات مختلف روز طوری تغییر می‌دهد که با از بین‌بردن عوامل آزاردهنده‌ی چشم از محیط سیستم عامل، موجب کمترشدن آسیبی شود که کار با صفحه نمایش می‌تواند به چشم وارد کند.

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن به تازگی اعلام کرده‌اند که در آخرین نسخه‌ی بتای همگانی f.lux پشتیبانی از سیستم عامل OS X Yosemite بیش از پیش بهتر شده است. شاید مطلع باشید که OS X Yosemite دارای یک حالت Dark Mode است که با فعال‌شدن از طریق اپلیکیشن System Preferances تم کلی سیستم عامل را سیاه‌گون می‌کند. در نسخه‌های پیشین f.lux ناسازگاری‌هایی با این تم پیش میامد که شاید بیش از حالت عادی موجب اذیت چشم می‌شدند. اما توسعه‌دهندگان f.lux عمده‌ترین تغییرات نسخه‌ی جدید را رفع‌شدن مشکلات اپلیکیشن با حالت Dark Mode دانسته‌اند.

در صورتی که OS X Yosemite بر دانلود و بر روی مکتان نصب کرده‌اید، یکی از اساسی‌ترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید در این مقطع دانلود کنید f.lux است. در صورت وجود تمایل برای دانلود، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.