افزایش سرعت iPhone iPod iPad در iOS 7 با نصب ۲ توییک مفید

پس از عرضه آخرین نسخه ای او اس و بررسی های تخصصی iOS 7  از اپل اپس بسیاری از کاربران دیوایس های مختلفشان را به این سیستم عامل بسیار حرفه ای آپدیت کردند ، البته دیوایس های قدیمی تری مثل iPhone 4 و یا 4s در این سیستم عامل شاید با مشکلاتی مثل سرعت یا کند شدن را هم تجربه کرده اند.  خوب نگران نباشید در این مطلب آموزش بسیار ساده و مفیدی را برایتان تدارک دیدیم تا بتوانید با استفاده از ۲ توییک و یک تنظیم مختصر سرعت سیستم عامل iPhone iPod iPAD خودتان را افزایش دهید . 

نکته : این آموزش فقط روی iOS 7.0.4  قابل اجراست ، پس از ورژن پایین تری دارید به آخرین نسخه 7.0.4 اپدیت کنید .

حالا وارد سیدیا شده و توییک iOS 7 Adrenaline را از سورس اپل اپس نصب کنید . ( این توییک سرعت انیمیشن ها را مقداری زیاد می کند )

و مهم ترین توییک یعنی :  HidenSetting 7  را از داخل سورس نصب کنید .  در واقع iOS 7 طوری طراحی شده که به طور پیشفرض یک سری تنظیمات برای Spring board قابل کنترل هست ولی تا iOS 7.0.4 این قابلیت ها طوری بوده که به طور معمول برای کاربران قابل استفاده یا تنظیم نبوده است  اما توسط این توییک امکان پذیر خواهد شد . . از جمله مهم ترین افزایش و کاهش سرعت باز شدن صفحات  یا تایپ در iOS می باشد .

خوب بعد از نصب HiddenSetting 7  دیواس شما Respring خواهد شد . حالا Control Center را با کشیدن دست از پایین به بالا باز کنید . میبینید که یک فیلد جدید به نام  “SpringBoard setting ” اضافه شده است . روی آن کلیک کرده

 

1t

 

 

 

طبق تصویر زیر یک سری فیلد های تنظیمات مربوط به SpringBoard را ملاحظه می کنید .

 

t2

 

در این تنظیمات شما می توانید با توجه به فیلد مربوط اسپرینگ بورد را تنظیم و تغییرات ظاهری بدهید . اما نکته مهم و بهترین قابلی افزایش سرعت باز کردن صفحات و اینطور موارد هست ! برای اینکار با پایین تنظیمات آماده و فیلدی با نام Animation Overrides را ملاحظه می کنید روی آن کلیک کرده تا وارد تنظیماتش شوید . و مورد Slow Factor را هرچه کمتر کنید سرعت انیمیشن و باز کردن صفحات بیشتر شده و هر چه بیشتر کنید سرعت کند تر خواهد شد .  پس برای افزایش سرعت پیشنهاد می کنیم روی 0.50 تا 0.80 تنظیم کنید .  پس از تظیم روی Done کلیک کرده و یک دوری در سیستم عامل بزنید : دی  .  امید واریم لذت ببرید

 

t3

 

 

دوستان اگر تنظیم یا مورد خاصی هم پیدا کردید در نظرات به باقی کاربران اطلاع بدید .

با تشکر از کاربر عزیز مصطفی فاضلی