افزایش خودکار صدای زنگ آیفون در جیب با PocketMode 2

20140505-114242.jpg

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آیفونتان را در جیبتان بگذارید و زمانی که آن را در می‌آورید با تعداد زیادی تماس ناموفق یا اس‌ام‌اس‌های جواب‌داده‌نشده روبه‌رو شوید. این مشکل بیشتر اوقات به این خاطر رخ می‌دهد که صدای زنگ گوشیتان را زمانی که آن را در جیبتان می‌گذارید نمی‌توانید بشنوید.

PocketMode نام توییکی است که اگر از کاربران جیلبریکی آی‌اواس ۵ و ۶ بودید شاید با آن آشنایی داشته باشید. این توییک به کمک سنسور تشخیص نور آیفون و با فهمیدن این که گوشی در جای تاریکی است یا نه، از قبیل جیب یا کیفتان، صدای زنگ دستگاه را طوری بلدتر می‌کند که بتوان آن را شنید. حال شاهد عرضه‌ی PocketMode 2 هستیم که مخصوص آی‌اواس ۷ ساخته شده است.

نسخه‌ی جدید توییک نیز همان عملکردی قبلی را دارد و به همراه تعدادی قابلیت‌های اضافی عرضه شده است. همانطور که اشاره شد عملکرد توییک بر اساس تشخیص میزان نوری است که در محیط اطراف گوشی وجود دارد. ممکن است این سوال به وجود بیاید که در شب و در هنگام خواب نیز توییک به اشتباه صدای زنگ را بلند خواهد کرد؟ خوشبختانه PocketMode 2 با قابلیت Do Not Disturb آی‌اواس سازگار است و در صورتی که شب هنگام آن را فعال کنید، توییک نیز عملکرد خود را متوقف خواهد کرد.

پس از نصب توییک تنظیمات آن به Settings گوشی اضافه می‌شود. از این قسمت می‌توانید آن را به کلی، و یا عملکرد آن در رابطه با هر یک از گزینه‌های صدای زنگ، صدای دریافت مسیج یا صدای دریافت نوتیفیکشن اپلیکیشن‌ها فعال یا غیرفعال کنید. مورد جالبی که در این قسمت وجود دارد وجود اسلایدری است که برای تنظیم میزان حساسیت سنسور به نور می‌توان از آن استفاده کرد.

20140505-113225.jpg

در رابطه با هر یک از قسمت‌هایی که امکان فعال‌کردن توییک برای آن‌ها وجود دارد، می‌توانید تنظیم کنید که در زمانی که گوشی در جیبتان است صدا تا چه میزانی افزایش داده شود. حتی در صورت فعال‌کردن توییک برای نوتیفیکشن اپلیکیشن‌ها، می‌توان انتخاب کرد که این افزایش صدا شامل کدام یک از اپلیکیشن‌ها شود. گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی در تنطیمات توییک تعبیه شده است که می‌توانید به تناسب نیاز خود آن‌ها را تغییر دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.

اگر حس می‌کنید این توییک می‌تواند برایتان مفید باشد، می‌توانید آن را به قیمت ۱.۹۹ از سورس بیگ‌باس سیدیا خریداری و نصب کنید. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی توییک را نیز می‌توانید به رایگان از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و استفاده کنید. دقت کنید که PocketMode 2 تنها سازگار با آی‌اواس ۷ است.