اعتماد کاربران به اپل؛ 60 درصد کاربران اپل واچ همین حالا قصد خرید نسل بعد را دارند

همانطور که در اخبار داشتیم، امکان دارد نسل بعدی اپل واچ که 20 تا 40 درصد نازک شده، در کنفرانس WWDC رونمایی شود. علاوه بر نازک‌تر بودند، انتظار می‌رود که این دستگاه با دوربین، باتری با طول عمر بالاتر و قابلیت کار کردن با آن به صورت تنهایی عرضه شود. اگر چنین چیزی رخ دهد اپل واچ 2 می‌تواند بدون جفت سازی با آیفون، تماس برقرار کند، نوتیفیکیشن دریافت نماید و سایر موراد دیگر را انجام دهد.

60 درصد از کاربران فعلی اپل واچ برایشان اهمیت ندارد که اپل واچ 2 چه قابلیت‌هایی خواهد داشت، آن‌ها همین حالا قصد خرید دارند. این بر اساس یک نظر سنجی انجام شده توسط شرکت بازاریابی Fluent است که 2578 فرد در آن شرکت داشته و 8 درصد آنان دارای یک اپل واچ بوده‌اند. تقریبا به همین اندازه ساعت هوشمند از کمپانی‌های دیگر را داشتند. با این حساب بیش از 80 درصد افراد دارای ساعت هوشمند نیستند که می‌تواند جمعیتی بزرگ از خریداران بالقوه، برای تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند باشد.

طبق بررسی صورت گرفته بزرگترین مانع از خرید اپل واچ، قیمت آن است. با وجود 50 دلاری که اپل ماه قبل قیمت‌ها را کاهش داد، قیمت پایه این دستگاه 299 دلار است. دارندگان اپل واچ، راحتی و ویژگی‌های آن را به عنوان دلیل اصلی خرید عنوان نموده‌اند. بسیاری از افراد نیز به خاطر مد و قیمت مناسب این ساعت را تهیه کرده‌اند.

با چنین درصد بالایی از کاربرانی که در حال حاضر تصمیم را برای خرید گرفته‌اند، 40 درصد باقیمانده نیز خرید را منوط به ویژگی‌های جدید و ارزش آن برای ارتقا، نموده‌اند. 60 درصد کاربری که از حالا قصد خرید دارند، نشان دهنده‌ی اعتماد بالای کاربران به اپل است.