اضافه‌شدن قابلیت یادآوری بر اساس مکان و تم روشن به اپ Swipes

یک آپدیت دیگر برای اپلیکیشن Swipes که اپلیکیشنی برای مدیریت امور با امکانات و قابلیت‌های لمسی‌ای مشابه اپ میل‌باک است عرضه گردید.

این اپلیکیشن در ماه خرداد منتشر شد و اولین آپدیت اساسی خود را در ماه آذر ارائه کرد. این آپدیت قابلیت‌هایی مانند طراحی جدید برای آی‌اواس 7 با پس‌زمینه‌های متحرک، امکان اولویت‌بندی برای امور و قابلیت جست‌وجو بر اساس نام امور، توضیحات اضافه‌شده به آن‌ها یا تگ‌های آن‌ها را به برنامه اضافه کرد.

همچنین این آپدیت شروعی برای سرویس Swipes Plus نیز بود، سرویس اشتراکیِ Swipes که امکان دسترسی به چندین قابلیت پریمیوم را به کاربران می‌داد. در رمان عرضه، این امکانات شامل مدیریت امور با برنامه‌ی تحت وب Swipes، سینک همزمان در تمامی پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها و امکان به اشتراک گذاری امور می‌شد. همچنین گفته می‌شد قابلیت یادآوری بر اساس مکان نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

با آپدیت جدید و دوم Swipes، قابلیت به اشتراک‌گذاری امور از انحصار Swipes Pro خارج شده و برای تمامی کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس است. قابلیت به اشتراک‌گذاری این امکان را به شما می‌دهد که امور خود را از طریق ایمیل به اشتراک گذاشته و در ساخت لیست امور از دوستانتان کمک بگیرید.

 


Capture

در عوض این آپدیت قابلیت یادآوری بر اساس مکان را به سرویس Swipes Pro اضافه می‌کند. تیم Swipes در مورد این قابلیت می‌گوید “دیگر هرگز کاری را که در منزل، کافی‌شاپ یا دفترتان قرار بود انجام دهید را فراموش نمی‌کنید. ما بر اساس مکان شما کارهایتان را به شما یادآوری می‌کنیم.”

همچنین این آپدیت یک تم روشن به برنامه اضافه می‌کند که می‌تواند تنوع خوبی در کنار تم سیاه پیش‌فرض آن باشد.

سرویس Swipes Pro به صورت یک خرید درون‌اپی در برنامه گنجانده شده است که به مبلغ 99 سنت در ماه یا 9.99 دلار در سال قابل خرید است.

 

اپ Swipes را می‌توانید به طور رایگان از آیتونز دانلود و استفاده کنید.