استیو جابز به عنوان تاثیرگذار ترین شخصیت از سال 1989 تاکنون انتخاب شد

طبق لیستی که شبکه ی CNBC به تازگی از 25 شخصیت تاثیرگذار در عرصه ی بازار و اقتصاد از سال 1989 تا کنون منتشر کرده است استیو جابز رتبه ی اول را کسب کرده است.

همچنین در این لیست پس از استیو جابز ، بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت،Ben Bernanke و Alan Greenspan، و Sergey Brin و Larry Page و Eric schmitd بنیان گذاران گوگل و Jeff Bezos بنیان گذار آمازون مشاهده می شوند.

 

متنی که در رابطه با انتخاب استیو جابز از طرف CNBC منتشر شده است به شرح زیر است:

همانطور که بیل گیتس تجربه ی استفاده از کامپیوتر های شخصی را جهانی کرد استیو جابز نیز تجربه ی استفاده از دستگاه هایی را همگانی کرد که هر روزه با خود حمل می کنیم. بیل گیتس روش کار کردن میلیون ها نفر در سراسر جهان را عوض کرد و استیو جابز نیز استفاده از تکنولوژی در زندگی روزمره و راه و روش زندگی کردن را متحول کرد.

خلاقیت و نبوغ این شخص نه تنها شرکت و محصولات خودش را دگرگون کرد بلکه همه چیز از جمله موزیک ها و تماشای فیلم ها در گوشی های تلفن هوشمند را نیز دگرگون کرد.او یک سکو برای دیگران ساخت تا بتوانند برنامه های مورد نظرشان را طراحی کنند و خلاقیت و نوآوری را به حد اعلای خود برسانند. وی بیش از هر شخص دیگری در این لیست 25 نفره(که همگی رهبران اقتصادی بزرگی هستند)  توانست در عرصه ی تکنولوژی علاوه بر متحول کردن صنعتی که خودش در آن دخیل بود فرهنگ استفاده از این تکنولوژی را نیز متحول کند

شما می توانید لیست کامل 25 نفره ی تاثیرگذارترین رهبران اقتصادی و بازرگانی دنیا را از دیدگاه CNBC در زیر مشاهده کنید

177587