استند زیبای چوبی Coburn Jr به زودی برای آیفون

Coburn Jr نام استند چوبی جدید از شرکت FineGrain است که جانشینی برای محصول قبلی این شرکت به نام Coburns (که در نوامبر سال 2013 برای آیپد ارائه شد) محسوب می‌شود. طراحان این محصول مشغول جمع‌کردن سرمایه از طریق وبسایت Kickstarter برای ارائه‌ی محصول خود به بازار هستند.

 

 

Coburn Jr یک استند جمع و جور و از نظر کاربرد قابل‌انعطاف است که در دو جنس عرضه می‌شود. یک قطعه با رنگ روشن از چوب درخت گیلاس و قطعه‌ای دیگر با رنگ تیره‌تر از چوب درخت گردو. این چوب‌ها از منابع صنعتی موجود در آمریکا تامین می‌شوند و قطعات پس از بریده‌شدن تراشیده شده و پس از حک‌شدن برند محصول بر روی آن‌ها کارهای نهائیشان به طور دستی انجام می‌شود. این استند در دو سایز عرضه خواهد شد تا هم بر روی آیفون‌های دارای کیس و هم بدون کیس قابل استفاده باشد.

 

 

 

شرکت FineGrain درصدد است تا سرمایه‌ی خود برای شروع تولید این محصول را تا تاریخ 9 آوریل 2 هزار دلار افزایش دهد و تولید تجاری آن را آغاز کند. قیمت نهایی این استند که با آیفون 5 و 5 اس سازگار خواهد بود 15 دلار تخمین زده می‌شود. در نهایت خواهید توانست مابین دو مدل سازگار با کیس یا بی کیس و بین دو رنگ چوب درخت گردو و چوب درخت آلبالو انتخاب مطلوب خود را داشته باشید.

 

 

 

برای اطلاعات بیشتر و پیگیری روند تولید این محصول می‌توانید به صفحه‌ی رسمی FineGrain در وبسایت Kickstarter مراجعه کنید. ویدیوی زیبای معرفی این محصول را می‌توانید در زیر ببینید: