استفاده از آیپد به عنوان ظرف غذا در رستوران!

عنوان را درست خوانده‌اید، در یک رستوران در سان‌فرانسیسکو استفاده‌ای جدید از آیپد کمپانی اپل می‌کنند. آیپد برای سرگرمی و کار وسیله‌ای بسیار مناسب است اما به نظر می‌رسد که از نظر متولیان رستوران Quince، برای تکمیل یک وعده غذایی عالی نیز کاربرد دارد.

نام این رستوران در کتاب راهنمای میشلن نیز به چشم می‌خورد، سری کتابی که به بررسی کیفیت غذای رستوران‌های چندین کشور می‌پردازد. در این رستوران غذایی با نام “A Dog in Search of Gold” ـ‌سگی در جستجوی طلاـ طبخ می‌شود که آشپز معروف آنجا با نام ریچی ناکانو این غذا را اینگونه تشریح می‌کند، کوفته‌های قارچ دنبلان سفید (قارچی کمیاب و گران قیمت) که بر روی یک آیپد سرو می‌شود، آیپدی که ویدیو سگ‌های آبی به دنبال دنبلان را نشان می‌دهد.

پس علاوه بر یک شام ویژه شما یک پس زمینه نیز دارید. شاید از نظر برخی این ایده مسخره به نظر بیاید، اما حداقل این کار بازتاب جهانی آن و تبلیغات مجانی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف است. همین ایده این رستوران را بیش از پیش معروف کرده است و مطمئنا از این پس مشتریانی بیشتری را به خود خواهد دید.

مسئله اصلی این است که آیپدهای در حال کار پس از استفاده چگونه شسته می‌شوند؟ چون قرار دادن آیپد در آب و مایع ظرفشویی امکان پذیر نیست. مطمئناً این رستوران راهکاری را برای این مسئله دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: RedmondPie