استخراج تصویر صحنه‌های زیبای ویدیوها توسط Vhoto

تصاویر زیبای مخفی‌ای وجود دارند که شما در طول سالیان متمادی ثبت کرده‌اید ولی از وجود آن‌ها خبر ندارید. فقط کافیست بدانید که کجا و چگونه دنبال آن‌ها بگردید. این ایده نقطه‌ی شروعی برای به وجود آمدن اپلیکیشن Vhoto بود. اپلیکیشنی که با استفاده از تکنولوژی vision به اسکن ویدیوها می‌پردازد و بهترین لحظاتی که از نظر عکاسی دارای ارزش باشند را از بین صحنه‌های مختلف استخراج می‌کند.

پس از اجرای اپلیکیشن می‌توانید توسط خود Vhoto به ضبط ویدیو بپردازید و یا ویدیوهای از پیش ضبط‌شده‌تان را از گالری انتخاب کنید. در قابلیت ضبط از طریق خود اپلیکیشن امکان هوشمندی تعبیه شده است که به موجب آن استفاده از آن Vhoto موجب می‌شود ذوق و قریحه‌ی عکاسی شما توسط اپلیکیشن فرا گرفته شود. بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن استفاده کنید٬‌ نتایجی که از آن می‌گیرید نیز بهتر خواهند بود و Vhoto در تشخیص این که کدام تصاویر دلخواه شماست عملکردی بهتری خواهد داشت.

البته امکان ضبط تعبیه‌شده در اپلیکیشن محدودیت زمانی دارد و بیشتر مناسب مواقعی است که قصد گرفتن تصویر از یک سوژه را دارید. در این مواقع می‌توانید ضبط را آغاز کرده و پس از پایان٬ تصاویر مختلف استخراجی از صحنه‌ها را مشاهده کنید. تصاویر مختلف پس از استخراج در زیر یکدیگر مرتب می‌شوند و می‌توانید موردهای دلخواه را به طور سریع در گالریتان ذخیره کنید.

علاوه بر تنظیمات مختلف در هنگام ضبط ویدیو٬ امکان ادیت‌کردن تصاویر استخراجی نیز در داخل اپلیکیشن تعبیه شده است. می‌توانید از این طریق به تصاویرتان جلوه‌ای بهتر بدهید و پس از اتمام کار آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر فیسبوک٬ توییتر یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Vhoto شبکه‌ای اجتماعی مخصوص به خودی را نیز داراست که دسترسی به آن از طریق ستون سمت چپ اپلیکیشن ممکن است. می‌توانید در این شبکه‌ی تصاویر با استفاده از هشتگ‌ها یا موضوعات مختلف تصاویر مختلفی بیاید و یا تصاویر خود را در این سرویس عرضه کنید.

ایده‌ی Vhoto بسیار جالب و توسعه و بهبودیافتن آن می‌تواند آن را به اپلیکیشنی قدرتمند در این زمینه تبدیل کند. تجربه‌ی استفاده از Vhoto می‌تواند لذت‌بخش باشد و قیمت رایگان آن عامل دیگری برای سوق‌یافتن به سوی استفاده از آن است. Vhoto را می‌توانید از اپ استور دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن با تمامی آی‌دیوایس‌ها سازگار است و برای نصب‌شدن نیاز به آی‌اواس ۷ دارد.