آی‌اواس ۷.۱.۱ بهبود چشمگیری در مصرف باطری برای بسیاری از کاربران به همراه داشته است

در کنار بهبودهایی در زمینه‌ی تاچ آ‌دی و رفع‌شدن تعدادی از باگ‌ها، به نظر می‌رسد که آی‌اواس ۷.۱.۱ بهبودهایی در زمینه‌ی مصرف باطری نیز به همراه داشته است. تعداد زیادی از کاربران خبر از بهبودی چشمگیر در مصرف باطریشان پس از نصب‌کردن آپدیتی که سه‌شنبه شب ارائه شد داده‌اند.

Adrian Kingsley-Hughes از سرویس ZDNet می‌گوید که عملکرد و بازده باطری آیفون ۵ او پس از آپدیت به آی‌اواس ۷.۱ که ماه پیش ارائه شد به شدت کاهش یافته بود. اما پس از آپدیت به ۷.۱.۱ مصرف باطری حتی به خوبی همان زمانی شد که او گوشی‌اش را به تازگی گرفته بود.

از زبان خودش در ZDNet می‌خوانیم:

پس از عرضه‌ی آی‌اواس ۷.۱ متوجه شدم که شارژ باطری در هر ۶ ساعت استفاده از گوشی تا ۵۲ درصد کاهش پیدا می‌کند؛ که افت بسیار زیاد و قابل توجهی است. اما سپس آی‌اواس ۷.۱.۱ آمد. پس از نصب آپدیت متوجه شدم که این مسئله به طور غیرقابل‌باوری بهبود یافته است، و در ۶ ساعت استفاده از دستگاه به طور متوسط شاهد افت شارژ تنها به میزان ۲۴ درصد بودم. این وضعیت حتی بهتر از وضعیتی است که در نسخه‌های قبل از آی‌اواس ۷.۰ تجربه کرده بودم.

البته درست است که این تجربه‌ی تنها یک نفر و بر روی یک دستگاه بوده است، اما تعداد زیادی از کاربران نیز در زیر همان پست نوشته‌اند که آن‌ها نیز چنین نتایجی را مشاهده کرده‌اند. بسیاری از کسانی که کامنت گذاشته‌اند از یک سو، و Kevin Tofel از سرویس GigaOM از سوی دیگر یافته‌های Hughes را تأیید می‌کنند.

آیا شما نیز چنین بهبودهایی را مشاهده کرده‌اید؟ تجربه‌ی کار با آی‌اواس ۷.۱.۱ در زمینه‌ی باطری را در کامنت‌های این پست به اطلاع ما برسانید.