آیپد 4 نیز در راه است!

طبق آخرین اطلاعات و شواهد، اپل در ماه مارس سال جاری میلادی، آیپد 3 پر رمز و راز را منتشر خواهد کرد. سایت DigiTimes در خبری گفته است که آیپد 3 در ماه مارس سال 2012 به بازار عرضه می شود. در کنار تمام حرف و حدیث ها و شایعات درباره آیپد 3، این منبع خبری گفته تنها تفاوت عمده آیپد 3 با آیپد 2 در کیفیت تصویر و دوربین و همچنین طول عمر بیشتر باتری ها خواهد بود.

در این خبر آمده که تصویر آیپد 3 کیفیت HD خواهد داشت و دوربین های آن پیشرفت چشمگیری نصبت به آیپد 2 کرده اند. طول عمر باتری آیپد 3 نیز به مراتب بیشتر از آیپد 2 می باشد.

اما خبر مهمتر، خبر انتشار آیپد 4 در اکتبر سال 2012 است. به نقل از DigiTimes، اپل تصمیم دارد تبلت کاملا پیشرفته خود را با نام آیپد 4 در ماه اکتبر سال جاری میلادی در اختیار عموم قرار دهد. طبق پیشبینی ها، آیپد 4 از همه نظر پیشرفته تر از دیوایس های قبلی اپل خواهد بود و برنامه هایی که در آن اجرا می شوند نیز با برنامه های حال حاضر کاملا متفاوت خواهد بود. با توجه به شواهد حاضر، اپل برای رقابت با ویندوز 8 و نسل جدید آندروید، قصد دارد تا با انتشار آیپد 4 در ماه اکتبر، از گوگل و مایکروسافت سبقت بگیرد و مثل همیشه از رقبا پیش باشد.

 

iPad 3