آیپد 3 ………… به زودی …………

لومبرگ گزارش می دهد:

شرکت های مشارکت کننده در ساخت آیپد 3 به طور جدی کار خود را شروع کرده اند تا در ماه مارس مشکل کمبود دیوایس پیش نیاید. این شرکت ها خود را برای ماه مارس آماده می کنند. در ماه مارس امسال آیپد 3 منتشر خواهد شد. طبق احتمالات و شایعات، آیپد 3 اولین دیوایس 4 هسته ای اپل است که با صفحه نمایش کاملا رتینا عرضه می شود. این دیوایس همچنین قرار است از شبکه 4G LTE نیز پشتیبانی کند، شبکه ای که سرعت انتقال داده ها را به شدت افزایش می دهد.

منابع آگاه گفته اند که محصول جدید اپل با نام تجاری آیپد 3 که در ماه مارس امسال منتشر می گردد، از صفحه نمایش HD پشتیبانی خواهد کرد و دارای پردازنده به مراتب سریع تر از محصولات پیشین می باشد و شبکه اینترنت بی سیم آن نیز تا حد زیادی ارتقا یافته.

سایت ژاپنی Macotakara پیش تر گزارش داده بود که:

آیپد 3 از آیپد 2 قطر بیشتری خواهد داشت و در ساخت پنل آن از تکنولوژی IGZO که طرح اولیه آن توسط Sharp ایجاد شد استفاده شده است. در ابتدا قرار بود که Sharp با ارائه این تکنولوژی، پنل آیپد 3 را بسازد. ولی نتوانست انتظارات اپل را برآورده کند. بنابراین از دور رقابت خارج شد و ساخت پنل آیپد 3 به دست سامسونگ و ال-جی افتاد. اما شایعه شده که این دو شرکت تکنولوژی Sharp را ارتقا داده و پنل های IGZO را به طور بهینه ساخته اند. از طرف دیگر شایعه شده است که این دو شرکت طرح دیگری برای پنل آیپد 3 دارند. هنوز خبر معتبری در این باره منتشر نشده.

سایت بلومبرگ با یک به روز رسانی، اطلاعات بیشتری را منتشر کرد:

یک منبع آگاه گفته اپل تکنولوژی LTE را زودتر از آیفون و اولین بار در آیپد 3 منتشر خواهد کرد. این به این خاطر است که آیپد باتری های بزرگتر و در نتیجه قدرت بیشتری برای پشتیبانی از فناوری های جدید مثل LTE دارد. صفحه نمایش آیپد 3 نیز با یک پیشرفت بزرگ، کیفیت HD را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با نمایش پیکسل های بیشتر، کیفیت تصاویر و ویدیو ها را چندین برابر می کند.

منابع گزارش داده اند که کارخانه های Foxconn به طور 24 ساعته به ساخت آیپد 3 خواهند پرداخت و تا روز انتشار، کار ساخت تعداد بسیار زیادی از آیپد 3 را تمام خواهند کرد تا با کمبود مواجه نشوند.

 

ترجمه شده از : Mac Rumors

 

iPad 3