آیپد ایر 2 هم به جمع محصولات جدید اضافه شد !

در این روزها در دوره ای قرار گرفته ایم که هر روز سیل عکس ها و اطلاعات درز کرده از محصولات جدید اپل به گوشمان میرسد و هر روز عده ای ناامید و عده ای هم خوشحال تر میشوند ! بدلیل عرضه ی سری جدید آیفونها که همان آیفون 6 میباشد ، بیشتر تصاویر از این محصول جدید و تغییرات آن منتشر میشوند ؛ اما محصولات مهم دیگری نیز قرار است در سال جدید میلادی معرفی شوند که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی دارند .

یکی از مهمترین این عناوین ، یک آیپد جدید است که بنابر صحبت ها و اخبار ، احتمالا آیپد ایر 2 خواهد بود و گواه این خبر هم ، تصاویر جدیدی است که به تازگی منتشر شده است . گفته میشود این تصاویر مربوط به پنل جلویی آیپد ایر 2 میباشد . آنطور که منابع تولیدی میگویند ، این آیپد قرار است دارای پردازنده ی قدرتمند A8 ( البته با سری ساخت جدیدتر ) ، سنسور اثر انگشت ، دوربین قدرتمندتر iSight با طراحی جدید و سنسور 8 مگاپیکسلی جدید خواهد بود .

ipad_air_2_panel_back

مهمترین تغییری که در این آیپد جدید رخ خواهد داد ، حذف یک لایه مابین شیشه و صفحه ی نمایش است که باعث نازک تر شدن آیپد و البته افزایش کیفیت تصویر خروجی خواهد شد . گفته میشود اپل از روش ساخت مکبوک پرو رتینا برای ساخت صفحه ی آیپد ایر جدید استفاده خواهد کرد .

ipad_air_2_panel_front

به هر حال این تغییرات ، رشد مهمی محسوب میشوند ، اما آیا همین ویژگی ها برای شما کافی است تا از آیپد ایر قبلی ، به سری جدید آن مهاجرت کنید ؟

و یا اینکه اپل بازهم برگ برنده ای خواهد داشت که هنوز رو نشده است ؟