تحلیل: تمام آیفون‌های 2017 به صفحه نمایش OLED مجهز می‌شوند؟

Timothy Arcuri از شرکت تحلیلی کوئین، در مطلبی به آیفون‌های سال 2017 اپل پرداخته است. او در این مطلب به آیفون 8 با صفحه نمایش OLED و همچنین آیفون 7s و آیفون 7s پلاس به روز شده اشاره نموده است. او در گزارش خود آیفون ویژه را آیفون X نامیده است.

این تحلیلگر معتقد است که آیفون 8 به صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر با لبه‌های خمیده مجهز می‌شود. سنسورهای نور، اثر انگشت و سایر سنسورها در پنل جلویی تعبیه می‌گردند. این مواردی است که در گذشته نیز در شایعات مختلف به آن‌ها اشاره شده بود اما این تحلیلگر همچنین باور دارد که امکان عرضه دو مدل دیگر با صفحه نمایش OLED وجود دارد. این تغییر وابسته به ظرفیت تولید سامسونگ و سایر تامین کننده‌ها است که اگر بتوانند برای هر سه مدل پنل OLED تولید نمایند، شاهد LCD در آیفون‌های 2017 نخواهیم بود.

اما به هر حال شرایط به گونه‌ای به نظر می‌رسد که تامین کنندگان قادر به تولید پنل OLED برای هر سه مدل آیفون‌های 2017 نیستند. این را می‌توان از اقدامات سایر کمپانی‌ها به خوبی متوجه شد. اگر صفحه نمایش آیفون 8 همانگونه باشد که در این گزارش اشاره شده، یک نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق‌العاده رقم می‌خورد و جذابیت این دستگاه بیشتر می‌گردد.

منبع: appleinsider