آیفون 7 پلاس در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و خاکستری [تصویر]

هر چه که به ماه سپتامبر نزدیک می‌شویم، اطلاعات و تصاویر درز شده از نسل بعدی آیفون بیشتر و بیشتر می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود و در گزارش‌ها اشاره شده هر دو نسخه آیفون بهبود دوربین را تجربه می‌کنند اما نسخه بزرگتر در دوربین یک انقلاب را به خود می‌بیند و از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

تصویر جدیدی در Weibo منتشر شد که ادعا می‌گردد متعلق به سری آیفون 7 است. در این تصویر آیفون 7 پلاس در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و خاکستری، و همچنین یک آیفون 7 برای مقایسه دیده می‌شود.

در این تصویر هیچ چیز جدیدی وجود ندارد که در تصاویر و شایعات قبلی به آن اشاره نشده باشد اما یک دیدگاه نسبتاً نزدیک و واضح از دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس داریم که گفته می‌شود برای ارائه زوم اپتیکال و کیفیت عکس بهتر از آن استفاده شده است. طبق گمانه زنی‌ها دوربین آیفون 7 پلاس از سنسورهای 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگرچه تقریبا لنز دوربین آیفون 7 حدود 25 درصد بزرگتر شده است اما اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

با وجود اینکه در طراحی نسل بعدی آیفون تغییرات عمده  رخ نداده است اما شاهد تغییرات جزئی همانند جابجایی خطوط آنتن خواهیم بود. نظر شما در رابطه با تصویر منتشر شده چیست؟