آیفون 7 پلاس با رنگ سفید مات [طرح مفهومی]

آیفون دو گزینه رنگی جدید _مشکی مات و جت بلک_ را برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در نظر گرفت. مشکی مات بسیار متفاوت با رنگ خاکتری نیست اما مدت نسبتا طولانی است که ساکنین کوپرتینو آیفون تماماً سفید ارائه نکرده‌اند. اگر بخواهید آیفون واقعا سفید ببینید باید به آیفون 4s برگردید. با وجود اینکه مشخص است اپل به تنوع بخشیدن رنگ‌های خود تمایل دارد اما سفید کامل در حال حاضر یک رنگ حذف شده است. طرح مفهومی که اخیراً منتشر شده، می‌تواند گزینه رنگی که در آینده ما احتمالا شاهد آن خواهیم بود را به تصویر بکشد.

iphone5

رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رز گلد تقریبا نیمه سفید هستند و مطمئناً کاربران از اینکه یک گزینه رنگی تمام سفید نیز داشته باشند خوشحال می‌شوند.

در واقع در کنار سفید مات که در طرح مفهومی دیده می‌شود و توسط یک تیم روسی توسعه یافته، اپل می‌تواند سفید مرواریدی را نیز به گزینه‌های رنگی خود اضافه کند که تا حدودی یادآور مک بوک‌های سفید قدیمی است. در حال حاضر گزینه رنگی سفید تنها یک حدس گمان و در حد طرح مفهومی است، اما این رنگ نیز مطمئناً طرفدارانی خواهد داشت و باید دید که اپل دوباره چه زمانی آن را به گزینه‌های رنگی خود اضافه می‌کند.

macbook

نظر شما چیست؟ آیا به آیفون با رنگ سفید مات و سفید براق علاقه دارید؟

منبع: Behance