نام آیفون با دوربین دوگانه: آیفون 7 پرو

با وجود اینکه به زودی انتظار می‌رود که اپل یک آیفون 4 اینچی به عنوان جانشین آیفون 5s روانه بازار کند، بسیاری از طرفداران نگاهشان را به نسل بعدی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس دوخته‌اند. با در نظر گرفتن روند عادی آیفون 7 برای نسخه‌ی کوچک و آیفون 7 پلاس برای نسخه‌ی بزرگتر انتخاب می‌گردد. اما طبق شایعات از چین ممکن است اپل نام نسخه‌ی فبلت را تغییر دهد و یک پسوند Pro به این دستگاه اضافه گردد.

زمانی که آیپد پرو در سال گذشته‌ی میلادی رونمایی شد، شایعات این چنینی همیشه انتظار می‌رفت. علاقه‌مندان همیشه برای آنچه که در آینده ممکن است عرضه شود، نیم نگاهی به سایر محصولات دارند. اگر تغییرات اخیر آیپد را به عنوان یک راهنما برای آیفون در نظر بگیریم، پس آیفون 7 پرو نسبت به مدل 4.7 اینچی، باید به طور قابل توجهی متفاوت و بهتر باشد. تا به اینجا اغلب شایعات به استفاده دوربین دوگانه در مدل بزرگتر اشاره کرده‌اند و ظاهراً آیفون 4.7 اینچی از این نعمت بهره‌مند نیست.

اپل با هر آیفون جدید دوربین بهتری را ارائه داده است. اما پیاده سازی دوربین دوگانه می‌تواند آستانه‌ی تغییر بازی باشد. اگر فبلت سری آیفون 7 دارای چنین قابلیتی باشد به تنهایی برای اضافه کردن نام پرو شایسته است. البته هم اکنون نیز آیفون 6s پلاس نسبت به نسخه‌ی کوچکتر خود برتری‌هایی دارد. اما این دوربین دوگانه بسیار مهمتر از برتری‌های کوچک و یا سایز صفحه نمایش است، این قابلیت کیفیت دوربین را بسیار شبیه به دوربین‌های DSLR می‌کند.

اینکه نام این دستگاه آیفون پرو، آیفون 7 پرو و یا حتی آیفون 7 پلاس خواهد بود، هنوز مشخص نیست و این اخبار هیچکدام قابل اتکا نیستند. همانطور که هنوز نام آیفون 4 اینچی را با وجود فاصله‌ی کم تا رویداد نمی‌دانیم.

همچنین بخوانید؛ قدم بزرگ بعدی برای دوربین آیفون: دوربین‌ دوگانه