آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشکی و طلایی [تصاویر]

تصاویری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طلایی توسط فروشگاه اینترنتی hellotopten منتشر شده است. این تصاویر شاید واضح‌ترین و با کیفیت‌ترین تصاویری باشد که از نسل بعدی آیفون تا کنون منتشر شده است. گمانه‌زنی‌های معمول همانند جابجایی خطوط آنتن در این تصویر به چشم می‌خورند.

علاوه بر این، دوربین بزرگتر آیفون 7 و همچنین دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس قابل مشاهده هستند. متاسفانه با توجه به زاویه تصاویر گرفته شده نمی‌توان گفت که پورت 3.5 م.م حذف شده یا خیر. اغلب موارد منتشر شده به حذف این پورت و جایگزینی آن با یک اسپیکر دوم اشاره داشته‌‌اند. تصاویر به نظر می‌رسد که شایعه اخیر در رابطه با دکمه هوم لمسی خازنی را رد کنند اما اگر بخواهیم عادلانه بگوییم این مسئله به طور واضح مشخص نیست.

این فروشگاه اینترنتی گفته که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ‌های طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی عرضه خواهند شد. با این حال یک تصویر دیگر از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشکی منتشر شده است. انتظار می‌رود که اپل در 7 سپتامبر (17 شهریور) از سری جدید آیفون رونمایی کند و به تمامی شایعات، اخبار و اطلاعات درز شده در این باره پایان دهد. می‌توانید سایر تصاویر را در ادامه مشاهده نمایید.

1Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black 2Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black 3Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black 4Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black 5Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black 7Leaked-images-of-the-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-in-Gold-and-Space-Black