آیفون 7 با باتری 1960 میلی آمپری و نازک‌تر از آیفون 6s عرضه می‌شود

اگر چه نسل بعدی آیفون که امسال معرفی می‌شود ممکن است در حدود 1 م.م نازک‌تر از آیفون 6s باشد اما باتری‌های بزرگتری خواهند داشت.

طبق اطلاعات @OnLeaks (که معمولاً اخبار صحیحی از منابع قابل اعتماد منتشر می‌کند) آیفون 7 با یک باتری 1960 میلی آمپیر روانه‌ی بازار می‌شود اما این مورد 100 درصد تایید نشده است. مشخص است که در مورد نسخه 4.7 اینچی آیفون 7 صحبت می‌کنیم، چون آیفون 7 پلاس حداقل با یک باتری 2700 میلی آمپری عرضه می‌گردد. از آن جایی که آیفون 6s یک باتری 1715 میلی آمپری دارد، آیفون 7 می‌تواند 14.2 درصد بیشتر از آیفون 6s در خود برق را ذخیره کند البته اگر ادعای باتری 1960 میلی آمپری صحیح باشد.

در اوایل امسال خبری در رابطه با استفاده از فناوری fan-out در تراشه‌های آیفون 7 منتشر شد که می‌تواند همسو با شایعه جدید باشد. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که باتری بزرگتر حتما به معنای استفاده بیشتر از دستگاه نیست و این قدرت اضافه می‌تواند توسط قطعات ارتقا یافته استفاده شود ولی مطمئناً اپل نهایت تلاش خود را می‌کند که بتواند این تغییر را نیز حاصل سازد.

به احتمال زیاد در آیفون‌های جدید تغییرات عمده طراحی رخ نخواهد داد و همچنین ممکن است که اپل نام آیفون 7 را برای سال 2017 نگه دارد، زمانی که جشن 10 سالگی آیفون گرفته می‌شود.