آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو در کنار هم [ویدیو]

تا به حال تصاویر و ویدیوهای بسیاری از سری آیفون 7 در وب سایت قرار داده شده اما ویدیو فعلی کمی خاص است؛ چون در این ویدیو سه مدل سری بعدی آیفون یعنی آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو قابل مشاهده هستند. این آیفون‌های اصلی نیستند و ساختگی (بدون عملکرد) می‌باشند.

شایعه آیفون 7 پرو چندین بار مطرح شد اما همانند برخی شایعات دیگر همیشه تاکید بر آن نبود. در این ویدیو آیفون 7 پرو در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نمایش داده می‌شود که این سه دستگاه تفاوت‌هایی را در سایز، امکانات و یا سخت افزار دارند. آیفون 7 پرو نسخه خاص در این سه دستگاه محسوب می‌شود چون یک دوبین دوگانه در پشت دستگاه تعبیه شده است. البته از نظر سایز و ظاهر شبیه به نسخه پلاس می‌باشد و هر دو دستگاه 5.5 اینچی هستند. در ویدیو همچنین آیفون 6s دیده می‌شود که برای مقایسه بهتر دو سری متفاوت آیفون قرار داده شده است.

در حال حاضر نمی‌توان گفت که آیا اپل سه آیفون جدید را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند یا خیر. آیفون 7 پرو ممکن است راهی به بازار نیابد و در گذشته گفته شده که مشکلات فنی بر سر راه دوربین دوگانه باعث این لغو تولید شده است. با این حال ما باید (تقریبا به طور قطعی) شاهد حداقل دو نسخه از سری آیفون 7 باشیم.

در ویدیو، شایعات که بارها گفته شده‌اند همانند دوربین دوگانه/دوربین بزرگتر، جابحایی خطوط آنتن، حذف پورت 3.5 م.م و اسپیکر دوم دیده می‌شود. لازم به ذکر است گفته می‌شود آیفون بعدی آیفون 7 نیست و اپل آن را آیفون 6SE می‌نامد. می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید.

منبع: TechTastic