آیفون 6 پلاس فردی در رختخوابش آتش گرفت!

ما در عصری زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند به صورت روزانه باید شارژ شوند. فرقی نمی‌کند، یک آیفون 4s کوچک و یا یک گلکسی نوت 5 بزرگ، اغلب ما تلفن‌های هوشمند خود را قبل از خواب به شارژ می‌زنیم که فردا به اندازه کافی شارژ داشته باشد. از سوی دیگر به خاطر اینکه بسیاری از ما تا آخرین لحظات قبل از خواب از آن‌ها استفاده کرده و یا برای بیدار شدن از زنگ هشدار تلفن‌های خود استفاده می‌کنیم؛ این دستگاه‌‌ها را در نزدیکی خود و گاهاً در رختخواب خود قرار می‌دهیم.

فردی از آتلانتا با نام دیوید گریمزلی، کارهای گفته شده را انجام داده است. طبق گزارش Fox 5 News، او آیفون 6 پلاس خود را به برق متصل کرده است و هنگامی که خود در کنار آن دراز کشیده، به طور غیر منتظره‌ای دستگاه آتش گرفته است. به گفته خود مرد وی ناگهان مشاهده کرده که از دستگاه او جرقه و شعله به اطراف پخش می‌شود، دیوید به سرعت آیفون خود را به بیرون از تخت و پس از آن روی فرش می‌اندازد و تا زمانی که به سنگ فرش‌های خانه تلفن خود را هدایت کند این کار را ادامه داده است.

آقای گریمزلی این حادثه را به اپل گزارش داده است و این کمپانی نیز به سرعت یک آیفون 6 پلاس جدید برای او می‌فرستند تا جایگزین دستگاه کباب شده‌اش گردد. اما این حرکت اپل در حقیقت باعث آسوده خاطری این کاربر نشده است. او گفته است که اپل هیچگونه واکشنی نسبت به به اینکه برای وی در این حادثه مجروحیت پیش آمده یا خیر نشان نداده است. او گفته است که دیگر هنگام به شارژ زدن گوشی خود احساسی همانند یک بیمار پارانوئیدی دارد. در این حادثه انگشتان دیوید سوخته اما در حال حاضر بهبود یافته است.

این اولین باری نیست که یک گوشی هوشمند خود به خود آتش می‌گیرد و محصولات تولید کنندگان مختلف این اتفاق را تجربه کرده‌اند. با این حال، در یک ماه اخیر دومین بار است که یک آیفون 6 پلاس آتش می‌گیرد؛ مورد قبلی هم که در آتلانتا رخ داده بود و فردی متوجه آتش گرفته آیفون 6 پلاس خود در جیب شلوارش می‌شود و مجبور شده که در وسط یک پارکینگ شلوار خود را به سرعت دربیاورد!

در اینگونه حوادث همیشه باتری‌های آسیب دیده و یا کیفیت پایین و استفاده از شارژرهای تقلبی مقصر شناخته شده‌اند. به هر حال ممکن است اینگونه اتفاقات ناخوشایند برای همه‌ی ما رخ دهد، پس حواستان را بیشتر جمع کنید!

آتش

آتش

آتش