آیفون 6 هم دارای دوربین 8 مگاپیکسل خواهد بود

اپل از آیفون 4s تا آیفون 5s از دوربین 8 مگاپیکسل استفاده کرده است و اینطور که معلوم شد اپل قصد دارد در آیفون 6 هم از دوربین 8 مگاپیکسل استفاده کند . اپل تمرکز خود را بیشتر روی کیفیت بالاتر عکس و سنسور ها دقیق تر گذاشته و بیشتر شدن مگاپیکسل ها برای اپل مهم نیست.

آیفون 6 دارای  دوربینی 8 مگاپیکسلی هست  اما از سنسور های پیشرفته تر و دقیق تر نسبت به نسل های گذشته مخصوصا آیفون 4s و آیفون 5 دارا هست . تعداد پیکسل ها همچنان 8 میلیون خواهد ماند . این کار اپل در زمانی است که اکثر اسمارت فون های اندرویدی از دوربین هایی با مگاپیکسل بالا برخوردارند مانند مانند Xperia Z2 با 20.7 مگاپیکسلی یا Galaxy S4 با دوربین 14 مگاپیکسلی و نه تنها اسمارت فون های اندرویدی بلکه نوکیا هم در بعضی از اسمارت فون های خود از دوربین های 41 مگاپیکسلی استفاده کرده است . البته اگر آیفون 5s را در کنار یک اسمارت فون اندرویدی با دوبین 13 یا 14 مگاپیکسلی قرار دهیم نمی توان احساس کرد که آیفون 5s دوربین ضعیف دارد زیرا اپل از سنسور های پیشرفته ای استفاده می کند.

url

اینطور که معلوم است مگاپیسکل دوربین در آیفون 6 تغییری نمی کند بلکه ماژول دوربین به سنسور های پیشرفته تری مجهز خواهد شد ولی هنوز دقیق مشخص نشده است که آیفون 6 به لرزش گیر اپتیکال مجهز خواهد شد یا مجهز نخواهد شد .

KGI تحلیل گر ، اعتقاد دارد امسال به دلیل پیشرفت مگاپیکسل دوربین ها ، اسمارت فون هایی که دارای دوربینی با مگاپیکسل کم هستند ، خرید کم تری دارند و  اکثر تلفن ها به دوربین حد اقل 13 مگاپیکسل مجهز شده اند و به احتمال بالا 65درصد از تولید سنسور دوربین ها توسط سونی خواهد بود.

 

آیا شما با اپل موافق هستید ؟

 

منبع