آیفون ها بیشتر دزدیده میشوند تا تعویض !

ProtectCellLogoWater-300x260

 

طبق آمار و ارقام جدید Protect Cell (شرکت بیمه دیوایس ها) کاربرانی که دارای آیفون هستند و به هر دلیلی آیفونشان همانند روز های اول نیست و دچار آسیب شده است ، آیفونشان را تعویض نمی کنند و احتمال بروز این عمل پایین می باشد اما از طرفی دیگر احتمال  دزدیده شدن آیفون در بین کاربران بسیار بیشتر از تلفن ها هوشمند دیگر است!

 

این شرکت بیمه بیش از 2 میلیون تلفن هوشمند و تبلت به ضمانت خود فروخته است. آنها اعلام کرده اند که 54% از آیفون داران در این بین میلی به تعویض آیفون خود نداشته اند. با توجه به گزارش های صدمات و شکستگی صفحه نمایش و یا پشت آیفون، آیفون داران 11% احتمال کمتری دارند تا این صدمات و مشکلات را گزارش دهند!

 

ProtectCell-iPhone-Theft

 

جالب است بدانید بیمه Protect Cell صدماتی چون آبخوردگی دستگاه، داغ شدن پیش از حد آیفون، شکستگی ها و یا حتی گم شدن آن ها را پوشش می دهد. صحبت از گم شدن شد ، جالب آن است بدانید که طبق این آمار 65% احتمال مفقود شدن آیفون ها نسبت به دیگر تلفن های هوشمند بیشتر است!

 

با توجه به در معرض خطر افتادن امنیت دستگاه های اپل، این شرکت در جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی iOS 7 قفل امنیتی بسیار سختی ایجاد کرده است. Activation Code! این ویژگی بدین صورت است که شما با روشن نمودن Find My iPhone  و تنظیم اپل آیدی خود در آن این ویژگی را فعال می کنید. هرگاه هرکسی بخواهد دیوایس شما را ریستور کند ، در مرحله اکتیویشن تا اپل آیدی و پسورد خود را وارد نکنید آیفون اکتیو نخواهد شد!

 

همچنین قابلیت Touch ID در آیفون 5S موجود است که امنیت بصورت کاملی در این دیوایس برقرار است. سیستم عامل های شرکت های دیگر مانند اندروید گوگل و ویندوز فون مایکروسافت قابلیت جدیدی در این رابطه ندارند. به هر حال هم اکنون iOS شرکت اپل امن ترین سیستم عامل موبایل در دنیای تکنولوژی می باشد.

 

همچنین در زمینه امنیت دستگاه های اپلی برای شما دو مطلب قرار دادیم که برای بالا تر بردن هرچه بیشتر امنیت دیوایس شما راهکار بسیار مناسبی است :

ترفند نخست

ترفند دوم

ios7

 

اگر آیفون خود را دوست دارید ، دودستی آن را نگه دارید!

 

منبع