آیا آیپد دوباره طراحی شده در Q3 و آیپد مینی جدید در Q4 امسال معرفی خواهند شد ؟

سال گذشته ، اپل آی پد مینی را به همراه نسخه جدیدی از آیپد فول سایز معرفی کرد و حدس های بسیاری دراین باره که اپل خط تولید این دو تبلت را با هم ادامه خواهد داد شنیده شد . طبق گزاش حدیدی از Digitimes می گوید که آیپد اصلی اپل چند ماه قبل از نسخه مینی آن ارائه خواهد شد .

به نقل از Digitimes :

حجم انبوده تولید آیپد 9.7 اینچی از ژولای-آگوست ( تقریبا بین ماه های مرداد-شهریور) امسال آغاز خواهد شد و در ربع سوم سال 5 میلیون دستگاه آن ارسال خواهد شد . در ضمن ، بر اساس گفته یک فروشگاه زنجیره ای منابع تایوانی تولید انبوه نسل دوم آیپد مینی در ماه نوامبر تا سپتامبر (تقریبا آذر-دی) امسال آغاز خواهد شد .

آیپد 9.7 اینچی آپدیت شده اپل تغییرات مهمی در زمینه طراحی خواهد داشت و در طراحی از آیپد مینی کمک می گیرد و قرار است 15 درصد نازک تر و 23 درصد سبک تر از مدل فعلی باشد .

ipad_5_mini_ciccarese-800x600

Digitimes اعتقاد دارد که عقب انداختن تاریخ معرفی نسل جدید آیپد مینی به این خاطر است تا اپل تمرکز بالاتری بر روی آیپد دوباره طراحی شده 10 اینچی داشته باشد . همچنین دلیل دیگر این موضوع تولید انبوه آیپد مینی بوده که شایعه شده است که قرار است با صفحه نمایش رتینا بیاید . ادعا های امروز Digitimes خیلی جدید نیستند اما یک مقایسه جدید درباره نقشه اپل درباره این دو آیپد دارند .

تحلیل گر قابل اعتماد کی جی آی ، Ming-Chi Kuo ، که قبل از این نیز اخباری درباره  نسل جدید مک بوک های رتینا  و ایر از طریق او در اینترنت پخش شده بود نیز این خبر را تایید کرده و می گوید که برنامه معرفی آیپد  مینی در زمان بندی اپل عقب افتاده و بین ماه های نوامبر تا دسامبر امسال معرفی خواهد شد .

منبع : Digitimes