آپدیت جدید Asphalt 8: هماهنگی با سرویس Twitch و امکانات جدید

ابتدای هفته بود که شرکت Gameloft از همکاری با سرویس استریم Twitch برای ارائه‌ی اولین تجربه‌ از استریم زنده‌ی بازی بر روی گوشی‌ها توسط آسفالت ۸ خبر داد که در اپ‌اپس در مورد آن خواندید.

 

روز بعد Gameloft خبر از ارائه‌ی آپدیت زودهنگام Asphalt 8 داد که اکنون به طور رسمی در اپ‌استور قرار گرفته و می‌توانید با دانلود آن استریم زنده را تجربه کنید. در کنار هماهنگی با سرویس Twitch ٬ شش مسیر جدید در فضای کشورهای آسیایی٬ موسیقی متن جدید٬ مرحله‌ی جدید Great Wall ٬ اتوموبیل‌های جدید٬ مراحل جدید در حالت بازی Career Mode و بهبودهای متعدد در قسمت‌های مختلف بازی نیز به این آپدیت اضافه شده‌اند.

 

1

 

در صورتی که قابلیت Twitch را فعال کرده باشید٬ می‌توانید محیط بازی را به طور زنده در اینترنت پخش کنید. این کار به صورت آنی صورت می‌گیرد و حتی صدا و تصویر دیده‌شده‌ی شما از دوربین جلوی دستگاهتان نیز بر روی این ویدیو قرار می‌گیرد. قابلیت جدید Twitch این امکان را می‌دهد که بازی‌کنندگان با مشاهده‌کنندگان بازی از طریق خواندن پیام‌های متنی آن‌ها و گفت‌وگوی صوتی از طریق میکروفون دستگاهشان ارتباط برقرار کنند.

 

3

 

چون دستگاهتان به طور مداوم در حال انکدینگ ویدیو و آپلود آن بر روی سرورهای Twitch است٬ هر قدر سرعت اینترنتتان بیشتر باشد روند پخش نیز روان‌تر خواهد بود. در کنار این مسئله به دلیل حجم بالای پردازش بابت مسئله‌ی انکدینگ و آپلود٬ داشتن دستگاهی با سخت‌افزار قوی تاثیر محسوسی بر روی نتیجه‌ی کار دارد. دستگاه‌هایی دارای پردازنده‌ی A7 نظیر آیفون 5s ٬ آیپد ایر و آیپد مینی رتینا.

 

2

 

آپدیت جدید Asphalt 8: Airborne را می‌توانید را از اپ‌استور به رایگان با حجم ۱.۰۳ گیگابایت دریافت کنید. نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این آپدیت نیز برای دانلود آسوده‌ی بازی به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.