آپدیت جدید بازی Monument Valley پنج‌شنبه از راه خواهد رسید

به گزارش سرویس خبری TechCrunch سازندگان بازی پازلی بسیار محبوب Monument Valley اعلام کرده‌اند که این عنوان پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری آپدیت بزرگی به خود خواهد دید. در وبسایت این سرویس از قول سازندگان بازی آمده است که ساخت مراحل جدیدی که در این آپدیت وجود خواهند داشت از چند هفته پس از عرضه‌ی نخستین نسخه‌ی Monument Valley آغاز شده بود.

 

نخستین نسخه‌ی بازی Monument Valley اوایل سال میلادی جاری منتشر شد و دیری نگذشت که گیم‌پلی خاص آن این عنوان را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موجود بر روی پلتفرم‌های آی‌اواس و اندروید کرد. اگر چه گرافیک بازی بالا بود و گیم پلی آن تک، اما چیزی که موجب نارضایتی کاربران می‌شد مدت زمان کم داستان این بازی بود. گفته می‌شود مراحل جدیدی که داخل آپدیت جدید قرار دارند این مشکل را رفع کرده و مدت زمان گیم‌پلی را تا دو برابر افزایش خواهند داد.

 

البته تمامی جنبه‌های آپدیت در افزایش مرحله خلاصه نمی‌شود. سازندگان بازی با اشاره به این موضوع که همواره کیفیت به کمیت ارجحیت داده خواهد شد خیال کاربران را از بابت این که با آپدیت فکرشده‌ای طرف هستند راحت کرده است. ظاهراً این آپدیت با نام Forgotten Shores و به صورت درونی‌اپی عرضه خواهد شد، اما فعلاً خبری از قیمت آن نیست. تریلر این آپدیت را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

 

 

در صورتی که تاکنون بازی Monument Valley را انجام نداده‌اید توصیه می‌کنیم بیش از این فرصت انجام یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم آی‌اواس را از خود دریغ نکنید. در صورتی که با دست به جیب شدن مشکلی ندارید می‌توانید با ۳.۹۹ دلار نسخه ی اصلی بازی را خریداری کنید. اگر به دنبال نسخه‌ی کرک‌شده هستید نیز شاید این لینک کمک‌کننده باشد.