آپدیت جدید بازی فوق العاده ی Infinity Blade 3 با نام Soul Hunter بزودی عرضه خواهد شد

Infinity-Blade-III-Oslim-the-Deathless-Bloodmage

 

نسخه ی سوم بازی فوق العاده ی Infinity Blade که همزمان با معرفی آیفون 5s معرفی شده ، یکی از بهترین و قدرتمند ترین بازی های ارائه شده برای سیستم عامل ios است . این بازی اعجاب انگیز که  بازی کردن اون با پردازنده های فوق سریع A7 ، تجربه ی بینظیری برای تمام کاربران و علاقه مندان به بازی های تلفن همراه بوده است ، پیش از این هم دارای دو نسخه ی پرطرفدار Infinity Blade I و Infinity Blade II بوده است که هرکدام هم به نوعی از برترین بازی های این سیستم عامل محسوب میشوند .

 

حالا هم تیم سازنده ی این بازی هفت دلاری ، با خبر بسیار خوشحال کننده ای برای مشتاقان این بازی برگشته اند و اون هم چیزی نیست جز عرضه ی زودهنگام جدیدترین آپدیت این بازی ، با نام Infinity Blade III  Soul Hunter  که به گفته ی سازندگانش ، حسابی قراره طرفداران رو غافلگیر کند و دارای جزییات جدید و آیتم های فراوانی هم خواهم بود . وجود دشمنهای جدید و غولهای قویتر با توانایی های جدید ، آیتم های جدید و الماسهای مختلف ، افزایش قدرتهای جدید و بهبود های گرافیکی و قدرتی از مهمترین ویژگی های Soul Hunter خواهد بود .

122419.l

 

وجود یک اسلحه ی فوق العاده و جدید ، از غافلگیری های نسخه ی جدید این بازی خواهد بود که قرار است سورپرایز ویژه ای برای گیمرها باشد . قراره این آپدیت ، جمعه ی همین هفته ، همزمان با هالووین عرضه بشود و به گفته ی سازندگان برای آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با ios 6 , ios 7 عرضه خواهد شد . ما هم به انتظار میشینیم تا پس از عرضه ی این بازی ، در کوتاهترین زمان ممکن این بازی را در اختیار شما عزیزان بگذاریم و در لذت بردن شما از این بازی سهیم بشیم !