آپدیت جدید اپلیکیشن فیفا با حال و هوای مسابقات جام جهانی

حال که دیگر زمان زیادی تا شروع مسابقات و بازی‌های جام جهانی باقی نمانده است، شاید بسیاری از افراد به دنبال راه‌های مناسب و راحت برای پیگیری اخبار این مسابقات بر روی اسمارت فون و تبلت خود باشند. در راستای پاسخ‌دادن به این نیاز فیفا ساعاتی پیش اپلیکیشن رسمی خود که چندی پیش برای نخستین بار بر روی سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد را با آپدیت مخصوصی برای این مسابقات به روز کرد.

علاوه بر قابلیت نگه‌داشتن شما در جریان آخرین اخبار رسمی مسابقات، اپلیکیشن فیفا اطلاعات متنوعی نیز در زمینه‌های مختلف برای رو کردن دارد. این آپدیت که اپلیکیشن را به نسخه‌ی ۲ آورده است، در بردارنده‌ی تمامی اطلاعات لازم در مورد ۳۲ تیم شرکت‌کننده، بازیکنان و مربیان آن‌ها، تمامی ۶۴ بازی برنامه‌ریزی‌شده، استادیوم‌ها، شهرها و بخش‌های متنوع دیگر است.

20140606-193825-70705105.jpg

توجه کنید که این نسخه فعلاً نسخه‌ی پیش از شروع مسابقات اپلیکیشن است. برنامه‌ریزی شده است که قبل از شروع مراسم آپدیت دیگری نیز عرضه شود و امکان دریافت نوتیفیکشن‌های مختلف در حین بازی‌های تیم محبوبتان، پیگیری زنده‌ی بازی‌ها و امکان رأی‌دادن به بهترین بازیکن میدان را به شما بدهد.

برای نصب این اپلیکیشن رایگان نیاز به حداقل آی‌اواس ۶ دارید. این اپلیکیشن بر روی آیفون، آیپاد و آیپد قابل نصب است اما چون یونیورسال نیست بر روی آیپد نیز نمای بزرگ‌شده‌ی حالت آیفون را خواهید دید. اپلیکیشن رسمی فیفا را می‌توانید از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.