آپدیت توییک قدرتمند Auki به همراه تم تیره‌ی جدید عرضه شد

20140414-081719-1024x691

توییک محبوب ارسال پاسخ سریع مسیج Auki به تازگی به همراه تعدادی قابلیت نو به نسخه‌ی ۱.۲ آپدیت شده است. بزرگترین تغییر در این نسخه افزوده‌شدن یک تم تیره است که برای ارسال و دریافت مسیج در شرایط کم‌نور بسیار مناسب است.

اگر چه امکان سوئیچ بین دو تم به شیوه‌ای معمول در توییک‌ها از طریق تنظیمات ممکن است٬ اما قابلیت جالبی که وجود دارد امکان زمانبندی است که در چه اوقاتی تم تیره فعال شود و در چه اوقات تم روشن. این امکان کاملاً به صورت محلی انجام می‌گیرد و هیچ استفاده‌ای از سرویس جی‌پی‌اس نمی‌شود تا نگرانی‌ای بابت مصرف باطری نداشته باشید.

اما این تنها قابلیت جدید آپدیت Auki نیست. کاربران Auki از این پس می‌توانند با تپ‌کردن و نگه‌داشتن دکمه‌ی Cancel در پنجره‌ی ارسال پاسخ سریع٬ مسیج دریافتی را به عنوان خوانده‌شده ثبت کنند. این امکان کاربر را قادر می‌سازد تا از به نمایش درآمدن badge بر روی آیکون اپلیکیشن مسیجز جلوگیری کند و حتی در صورتی که قصد جواب‌دادن به یک مسیج را ندارد٬ آن را خوانده‌شده ثبت کند. همچنین با نگه‌داشتن دکمه‌ی Reply در پنجره‌ی ارسال پاسخ سریع نیز می‌توانید مسیجی که نوشته‌اید را به صورت اس‌ام‌اس ارسال کنید.

برای کسانی که مایل به استفاده از قابلیت ارسال مسیج سریع Auki بودند ولی با روشی که برای این کار وجود داشت و مبتنی بر تنظیم اکشن Activator بود راحت نبودند نسخه‌ی جدید Auki می‌تواند خوشحال‌کننده باشد. در این نسخه تاگل جدیدی نیز که بر اساس Flipswitch کار می‌کند برای توییک ساخته شده است و می‌تواند ارسال مسیج سریع را از طریق کنترل‌سنتر ممکن کند.

در نسخه‌ی جدید باگ‌های متعددی رفع شده‌اند و تغییرات مختلف و ریزی در بخش‌های مختلف انجام گرفته است. تیم سازنده‌ی این توییک متشکل از دو برنامه‌نویس خوشنام Surenix و Bensge است که به طور خاصی بر روی Auki کار می‌کنند تا باگ‌های مختلف آن را رفع کنند و پردرخواست‌ترین امکانات را به آن اضافه کنند.

Auki 1.2 هم اکنون در سورس بیگ‌باس موجود است و می‌توانید با خرید لایسنس آن از فروشگاه اپل اپس به آدرس http://cydia.apple-shop.ir ٬ نسخه‌ی اورجینال توییک را بر روی دستگاه خود نصب کنید. همچنان نسخه‌ی کرک‌شده‌ی توییک نیز از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo قابل دریافت است.