آموزش ویژه: هک تمام بازی های آفلاین با توییک GameGem(جیلبریک)

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و کاربران عزیز

امروز قصد داریم هک تمام بازی های آفلاین رو از طریق خود آی دیوایس خدمت شما آموزش بدیم توجه داشته باشید این هک فقط مربوط به دیوایس های جیلبریک شده است و این هک برای بازی های آنلاین مانند Clash of Clans و یا The Simpsons Tapped Out کاربرد ندارد زیرا این بازی ها اطلاعات را در سرور آنلاین ذخیره می کنند و با هر بار ورود و خروج به بازی اطلاعات بازی در دیوایس با اطلاعات بازی در سرور سینک می شود و در صورت مغایرت، اطلاعات سرور جایگزین اطلاعات دیوایس می شود. همچنین توجه داشته باشید این هک در آیفون و آیپد  با iOS5 به بالا قابل اجرا است.

اگر علاقه دارید می توانید این هک را برای بازی های آنلاین امتحان کنید. برای مثال در بازی Clash of Clans تعداد جم های شما به تعدادی که می خواهید اضافه می شود و می توان همه ی جم ها را خرج کنید اما پس از بیرون آمدن از بازی و ورود دوباره به بازی اطلاعات بازی با سرور آنلاین سینک شده و تمام تغییراتی که با چم ها در بازی داده اید به حال قبلی باز می گردد.

این مطلب به دلیل پیچیدگی آموزش کمی طولانی است. کمی صبر و حوصله پیشه کنید و با ما همراه باشید

پس از نصب توییک و وارد شدن به آن صفحه ی اصلی برنامه را مشاهده میکنید که به صورت زیر است. ابتدا توضیح کوتاهی در مورد دکمه ها و قابلیت های مختلف برنامه داده می شود و سپس تمام ویژگی های هک به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1

در قسمت بالا سمت چپ گزینه ی App Select موجود است که با استفاده از آن می توانید بازی که می خواهید هک کنید مشخص کنید

در قسمت بالا سمت راست می توانید بین دو نوع هک Accurate و Fuzzy انتخاب کنید

در قسمت Search Data می توانید مقادیری که می خواهید جستجو کنید وارد کنید

در قسمت Message و View Results نتیجه ی جستجوی پارامتر ها و امکان ویرایش آنها وجود دارد

دکمه های پایین برنامه Exit و Locking و Reset هم در ادامه آموزش داده می شود

برای اجرای هک ابتدا باید وارد بازی شوید سپس بدون اینکه بازی را از مولتی تسکینگ ببندید وارد برنامه ی Gamegem شوید. در این آموزش بازی Final Fantasy 5 آموزش داده می شود. پس از ورود به بازی برای مثال می خواهیم تعداد Potion ها را هک کنیم طبق عکس زیر

2

همانطور که می بینید تعداد Portion ها در حال حاضر 42 است. حال بدون اینکه بازی را از مولتی تسکینگ ببندیم وارد Gamegem می شویم و از طریق App select بازی مورد نظر را انتخاب می کنیم سپس از Mode Select بالا سمت راست Accurate را انتخاب می کنیم.

3

همانطور که در عکس های بالا دیدی مقدار پارامتر مورد نظر ما 42 بود. این عدد را در قسمت جستجو وارد می کنیم و جستجو می کنیم.

4

چند ثانیه صبر می کنیم میبینیم که برنامه در این مورد 4151 پارامتر با مقدار 42 پیدا کرده است.

5

حال بدون اینکه برنامه ی هک را ببندیم وارد مولتی تسکینگ می شویم و وارد بازی می شویم و یک تغییر کوچک در تعداد پارامتر های مورد نظر می دهیم مثلاً در این بازی 1 عدد Potion مصرف میکنیم تا تعداد آن به 41 برسد.

6

حال دوباره بدون بستن بازی به GameGem بازگردید و پارامتر تغییر یافته را جستجو کنید در اینجا عدد 41 را جستجو می کنیم. ملاحظه می کنید که این بار 7 مورد پیدا می شوند که در ابتدا مقدارشان 42 بوده است و پس از تغییرات انجام شده مقدارشان به 41 تغییر یافته است.

7

حال روی View Results کلیک می کنیم تا نتایج را مشاهده کنیم و آنها را ویرایش کنیم.سپس تمام نتایج را انتخاب کرده و روی Modify کلیک می کنیم

8

مقدار مورد نظرتان را برای هک وارد کنید مثلاً اگر می خواهید مقدار Portion ها تغییر کنید عدد مورد نظرتان را وارد می کنید و روی modify کلیک کنید

9

حال دوباره وارد بازی شوید می بینید که مقدار Portion ها به عدد مورد نظر شما تغییر پیدا کرده است.

اگر می خواهید مقدار پارامتر مورد نظر شما با هر بار استفاده تغییری نکند کافیست از گزینه ی Lock استفاده کنید پس از اینکه پارامتر را تغییر دادید کافیست آن مقدار را قفل کنید تا با هر بار استفاده تغییری نکند.

11

شما می توانید این توییک را به صورت رایگان از سورس پیشفرض BigBoss نصب کنید

اگر به دلیل مشکلات سورس و یا مشکلات نصب توییک ها را به صورت دستی نصب می کنید می توانید این توییک را  از این لینک دریافت کنید