آموزش هک بازی Plants vs Zombies برای آیفون و..

باعرض سلام خدمت همه ی دوستان و کاربران محترم سایت اپل اپس :
امروز قصد داریم به شما آموزش هک بازی plants vs zombies را بدهیم !
شاید برای شما بارها اتفاق افتاده باشه که با آپدیت کردن به ورژن جدید این بازی دیگه نمی توانید از سورس های سیدیا برای هک این بازی استفاده کنید .
در حال حاضر هیچ سورسی در سیدیا یا هیچ سیو برای این بازی نیست که شما بتوانید ورژن جدید از 1.9.4 به بالا را هک کنید !
ولی نگران نباشید ما امروز به شما یاد می دهیم که در دیوایسس از جمله ایفون و ایپد چگونه این بازی زیبا را هک کرده و از پول 9999 لذت ببرید .
در اینجا جا داره به همه عزیزان بگم که این هک برای اولین بار است که در سایت های ایرانی (سایت قدرتمند و بی نظیر (www.appleapps.ir) قرار می گیرد . و تا حالا هیچ نمونه ای از این هک در سایت های فارسی زیان مشاهده نشده !

خوب مواد لازم برای هک بازی اعتیاد اور  plants vs zombies:

1- بازی زیبای  plants vs zombies برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

2- نرم افزار های مثل ifunbox یا itools

برای دانلود نرم افزار ifunbox اینجا کلیک کنید

برای دانلود نرم افزار itools اینجا کلیک کنید

3- نرم افزار ویرایش متن ! شاید از خود بپرسید نرم افزار ویرایش متن چی هست ! شما به کمک این نرم افزار می توانید فایل های مثل dat. save. را باز کنید  به عنوان مثال می توانید از نرم افزار IDM UltraEdit استفاده کنید !

 

خوب اماده هستید برای شروع >>>

گوشی خود را به کامپیتور متصل کرده و یکی از نرم افزار های  ifunbox یا itools را باز کرده ! بعد از وارد شدن دنبال ایکون بازی بگردید یا در قسمت جست و جو اسم بازی را سرچ کرده ! بعد از پیدا کردن ایکون بازی ، وارد ان شوید و دنبال پوشه ی document بگردید و بعد پوشه ی userdata و بعد از ان دنبال فایل uers1.dat بگردید ! و ان را در کامپیوتر خود کپی کرده ( برای امنیت یک نسخه از این فایل را در جای دیگه به عنوان بک اپ کپی کرده ) بعد از کپی کردن در کامپیوتر این فایل را توسط نرم افزار ویرایش متن بازکرده و به صورت زیر عمل کنید

بعد از باز کردن فایل این تصویر را مشاهده خواهید کرد : در قسمت 00000h در زیر گزینه های 9-8-a-b-c عدد 99 را وارد کرده و بعد از وارد کردن فایل را سیو کرده ( به جای فایل قبلی ) و نرم افزار را ببندید ! تذکر فقط زیر همان ارقام و اعداد 99 را وارد کنید نه جای دیگر چون به مشکل بر می خورید ! mobile/Applications/plantsvszombies.app/Docunment/uersdata/uers1.dat

حال فایل جدید خود را به جای فایل قبلی در نرم افزار ifunbox یا itools ذخیره کنید و گوشی خود را جدا کرده و از بازی لذت ببرید !

درحال حاضر پول شما = 9.999.999 تبریک میگویم

 

باتشکر فراوان

xalino1x پویا