آموزش نصب ویکیپدیا آفلاین به صورت رایگان

سلام به همه دوستان گلم. تمام شما با ویکیپدیا آشنایی دارید و بار ها شده که برای شما مفید بوده است. ولی مواقعی پیش می آید که شما به اینترنت و کامپیوتر دسترسی ندارید و نمی توانید از این دانش نامه جامع استفاده کنید. ولی می توان از این دانش نامه به صورت آفلاین و بدون نیاز به کامپیوتر و هزینه نیز استفاده کرد. لازم به ذکر است که این آموزش تنها برای دستگاه های جیلبرک شده است. برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در اولین گام شما باید این برنامه رو از آیتیونز دانلود کنید. اگر اپل آی دی ندارید می توانید برای ساختن از این لینک کمک بگیرید.

لینک دانلود برنامه در آیتیونز

بعد از دانلود و نصب این برنامه شما باید از توییک iAp crcaekr استفاده کنید که در این پست معرفی شده است.

وارد برنامه ویکیپدیا شوید و در قسمت تنظیمات برنامه در تب Upgrade گزینه Upgrade To Wiki Offline را انتخاب کنید. شما با این کار برنامه ای که از آیتیونز به صورت رایگان دریافت کرده بودید را به برنامه ای به قیمت 9.99$ تبدیل کرده اید و دیگر نسخه محدود بر روی دستگاه شما نصب نیست.

 

 

پس از این مرحله شما می توانید دیتا بیس مورد نظر خودتان را دانلود کنید. ما در اینجا دیتا بیس فارسی را انتخاب می کنیم که تقریبا تمامی ما می توانیم از آن استفاده کنیم. لازم به ذکر طی آخرین رده بندی که سایت ویکیپدیا انجام داد دیتابیس فارسی در30 اردیبهشت 1391 طبق آماری که از 42 روز پیش از تاریخ ذکر شده گرفته شده بود در جایگاه بیست و یکم قرار گرفته است.

 

 

شما هر زبانی را که انتخاب کردید منتظر باشید تا دیتا بیس مورد نظر دانلود شود. شما در هنگام دانلود می توانید دانلود را متوقف کنید و در زمان دلخواه دوباره آنرا ادامه دهید.

 

پس از کامل شدن دانلود شما می توانید از این برنامه به صورت آفلاین استفاده کنید و دیگر نیازی به وصل شدن به اینترنت نیست.

 

 

اگر شما خواستید که زبان دیگری را اضافه کنید کافی است که به تنظمات مراجعه کنید و از تب Database تنها زیر شاخه آن Language را انتخاب کنید. و در قسمت Avilable Purchases بسته مورد نظر را خریداری کنید که در حقیقت شما آن را به رایگان دریافت می کنید. گزینه اول که قیمت 0.99$ را دارد به شما اجازه می دهد که یک زبان را دانلود یا آپدیت کنید و گزینه های بعدی نیز به همین صورت که 5 و 12 بار می توان این اعمال را انجام داد که برای شما فرقی ندارد که 0.99$ را انتخاب کنید یا 9.99$ را! هر دو آنها رایگان هستند. بعد از خریداری بسته ها شما به بخش Add or Update بروید و زبان مورد نظر را دانلود و یا زبان های قبلی را در صورت در دسترس بودن آپدیت این کار را انجام دهید.

 

 

موفق باشید…