آموزش حذف یک‌باره‌ی چندین توییک سیدیا

اگر با روند پاک‌کردن توییک‌ها آشنا باشید، حتماً می‌دانید که بیش از 90 درصد توییک‌ها پس از پاک‌شدن نیاز به ری‌اسپرینگ‌شدن دستگاه دارند تا به طور کامل از دستگاه حذف شوند. این مسئله برای یک توییک چندان آزاردهنده نیست، ولی حتی اگر قصد پاک‌کردن بیش از یک توییک را داشته باشید نیز وقت‌گیر و آزاردهنده خواهد بود که بخاطر هر توییک یک بار دستگاه را ری‌اسپرینگ کرده و دوباره منتظر لودشدن سیدیا و ادامه‌ی کار شوید. پاک‌کردن چندین توییک که دیگر حوصله‌ی خود را می‌طلبد.

 

بسیاری از ما با این مشکل مواجه شده و آرزو داشته‌ایم که راهی برای حذف یکباره‌ی چندین توییک وجود داشته باشد. در طی این پست با روشی برای انجام چنین کاری آشنا می‌شویم. این آموزش ممکن است برای کسانی که از آن اطلاع دارند پیش پا افتاده به نظر برسد، ولی برای کسانی که چنین کمبودی را تا به حال حس می‌کردند می‌تواند از نظر حفظ وقت و حوصله بسیار کمک‌کننده باشد.

 

به سراغ آموزش می‌رویم:

 

مرحله‌ی 1: به قسمت Packages واقع در سربرگ Manage اپلیکیشن سیدیا رفته و بر روی توییکی که قصد پاک‌کردن آن را دارید تپ کنید. در گوشه‌ی صفحه بر روی Modify تپ کرده و گزینه‌ی Remove را فشار دهید.

 

 

مرحله‌ی 2: در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه‌ای تحت عنوان “Continue Queuing” وجود دارد. بر روی این گزینه تپ کنید.

 

 

اگر دقت کنید خواهید دید که با این کار کادر سبزی که در کنار توییک وجود داشت قرمز می‌شود و این به معنی اضافه‌شدنش به لیست حذف است.

 

 

مرحله‌ی 3: با انتخاب گزینه‌ی Continue Queuing توییک به لیست حذف اضافه شده و دوباره به صفحه‌ی لیست توییک‌های نصب‌شده هدایت می‌شوید. می‌توانید دوباره توییک‌های دیگری را انتخاب کرده و با طی‌کردن دو مرحله‌ی قبل آن‌ها را نیز به لیست حذف اضافه کنید.

 

 

مرحله‌ی 4: پس از این که دو مرحله‌ی فوق را بر روی تمامی توییک‌هایی که قصد حذفشان را دارید انجام دادید، پس از زدن گزینه‌ی Remove برای توییک آخر، دیگر Continue Queuing را نزده و به جای آن Confirm را فشار دهید. تمامی توییک‌هایی که انتخاب کرده بودید پاک خواهند شد.