آموزش استفاده از برنامه انتقال اطلاعات EaseUS MobiMover

نحوه استفاده از نرم‌افزار EaseUS MobiMover

شرکت EaseUS با توسعه برنامه EaseUS MobiMover اولین برنامه انتقال داده بر روی iOS 11  و iOS 12 را وارد بازار کرده است. با این برنامه کاملا رایگان به راحتی می‌توانید فایل‌های خود نظیر فیلم‌ها ، موزیک و… را از طریق گوشی به کامپیوتر یا بلعکس انتقال دهید.. در ادامه راهنمای استفاده از این برنامه برای مدیریت اطلاعات روی iPhone 8 را دنبال کنید.

 

انتقال با یک کلیک

گام 1: بر روی 1-Click Transfer کلیک کنید، در سمت چپ دستگاهی که می‌خواهید از آن انتقال دهید را انتخاب کنید و در سمت راست دستگاهی که قرار است انتقال به آن اتفاق بیفتد را انتخاب کنید. اگر یکی از آن‌ها کامپیوتر است لطفا مسیر را مشخص کنید.

گام 2: نوع فایل‌هایی که می‌خواهید بفرستید را انتخاب کنید. می‌توانید فایل‌ها یا چندین پوشه را به شکل هم‌زمان انتخاب کنید.

گام 3: اطلاعات را تایید کنید و جهت آغاز فرآیند بر روی دکمه Transfer کلیک کنید.

مدیریت اطلاعات iOS به شکل معمول

گام 1: در نوار تب بر روی اسم دستگاه کلیک کنید و دسته‌بندی موردنظر برای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات را پیدا کنید. اگر دسته‌بندی موردنظر را پیدا نکردید، جهت مشاهده گزینه‌های بیش‌تر بر روی “…” کلیک کنید.

گام 2: فایل‌هایی که می‌خواهید منتقل، حذف و یا ویرایش کنید را انتخاب کنید. می‌توانید چند مورد از دسته‌بندی یکسان را به‌صورت هم‌زمان انتخاب کنید.

توجه: توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس یا بوک‌مارک Safari را منتقل کنید، iCloud را خاموش کنید.

گام 3: در این بخش شما می‌توانید دکمه‌های انتقال به دستگاه یا کامپیوتر، ایجاد، حذف و غیره را در گوشه بالا سمت راست مشاهده کنید. گزینه موردنظر را انتخاب کنید و به راحتی اطلاعات iOS خود را تنها با چند کلیک مدیریت کنید.

Video Downloader

گام 1: بر روی نوار تب، بر روی دکمه Video Downloader کلیک کنید. سپس دستگاهی که می‌خواهید ویدیوها را به آن دانلود کنید انتخاب کنید.

گام 2: نشانی اینترنتی (URL) ویدیوی مدنظر خود را وارد یا کپی کنید. برنامه EaseUS MobiMover قابلیت پشتیبانی بیش از 1000 وب‌سایت ویدیویی را دارد.

گام 3: ابتدا نشانی اینترنتی شما بررسی می‌شود، سپس برنامه به صورت خودکار شروع به دانلود برنامه می‌کند. اگر در گام 1 یک دستگاه موبایل را انتخاب کنید ویدیو به صورت هم‌زمان تبدیل رمز (transcode) نیز می‌شود.

برای دانلود نسخه کاملا رایگان مخصوص ویندوز و مک از لینک زیر وارد شده و از طریق سایت رسمی نرم افزار ها را دانلود و بروی کامپیوتر و یا لپتاپ خود نصب کنید و به مدیریت آیفون خود بپردازید :

https://www.easeus.com/phone-transfer/mobimover-free.html