آموزش ارسال SMS و iMessage در هر سیستم عاملی با هر مرورگری

Remote Messages for iOS 7

 

بعد از موفقیت های روز به روز نرم افزار های پیام رسانی مانند WhatsApp و Viber اپل هم به این فکر افتاد تا سرویسی هم سنگ با این نرم افزار ها عرضه کند.این سرویس iMessage نام داشت که در اواخر سال 2011 معرفی شد.این سرویس این امکان را به شما می داد تا با استفاده از iDevice های خود بتوانید با صورت کاملا ایگان و نامحدود به iDevice های دیگر پیام ارسال کنید.این ویژگی تا قبل از OSX Mountain Lion فقط محدود به iPhone و iPod و iPad بود.اما از شیر کوهی به بعد این ویژگی به مک ها هم آمد و کاربران مک هم توانستند از iMessage استفاده کنند.

اما اگر شما جزو کاربران ویندوز یا لینوکس هستید تا این لحظه هیچ راهی برای استفاده از iMessage نداشتید.اما نگران نباشید.بعد از مطالعه این پست خواهید توانست به آسودگی در این سیستم ها هم از iMessage استفاده کنید.

در این جا توییک Remote Messages به کمک ما می آید.این توییک با ایجاد یک پایگاه داخلی با استفاده از Wifi این امکان را به شما می دهد که در داخل PC یا Linux خود پیام های مورد نظر خود را به دیگران ارسال کنید.بعد از اینکه دستور پیام شما از سیستم صادر می شود،این دستور به iDevice شما ارسال می شود و به این ترتیب پیام ارسال می شود.

این توییک قابلیت های فراوان دیگری نیز دارد.به طور مثال می توانید با یک کلیک ساده عکس مورد نظر از Camera Rool دیوایستان را در پیامتان بگنجانید و همراه آن ارسال کنید.هم چنین قادر خواهید بود فایل های مختلف از PC را به پیام Attach کنید.

Remote Messages 3

 

قابلیت بعدی همگام سازی کامل با دیوایستان است.به طوری که بعد از ورود به پنل برنامه تمام مخاظب های شما سینک خواهد شد و می توانید از آنها استفاده کنید.این سیستم هم از Emoji های مشهور پشتیبانی می کند و از طریق یک آیکون کنار متن پیام قابل دسترس هستند.

این توییک از پوسته های مختلفی پشتیبانی می کند که زیباترین آنها پوسته Seven است که ظاهری کاملا شبیه iOS 7 را نمایان می کند.

آموزش استفاده و فعالسازی:

  • ابتدا توییک  Remote Messages را از سورس اپل اپس(http://AppleApps.ir/repo) دریافت نمایید
  • بعد از ریسپرینگ شدن دستگاه به Settings<Remote Messages رفته و گزینه Enable را فعال کنید
  • سپس یک IP دلخواه و یک پورت دلخواه برای توییک تعیین کنید.میتونید از پیشفرض های توییک هم استفاده کنید و تغییری ایجاد نکنید
  • سپس گزینه Use Authentication را فعال کرده و Username و Password دلخواهی را تعیین کنید.

Remote Messages 3 Settings

 

  • هم اکنون با استفاده از یک مرورگز اینترنت به آدرسی که در برنامه تعیین کردید رفته و بعد از آدرس پورت را بعد از یک : وارد کنید.به طور مثال بنده IP 192.168.1.3 را تعیین کردم و پورت را روی 333 قرار دادم پس به آدرس 192.168.1.3:333 مراجعه می کنم(دقت کنید که دیوایس و PC یا Linux باید به یک Wi-Fi و مودم مشترک متصل باشند)
  • هم اکنون یوزرنیم و پسوردی که در مراحل قبل تعیین کردید را وارد کنید تا وارد پنل شوید
  • تمام!

 

نظرات ازشمند خود درباره ی این توییک را در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید