(پسورد جدید) آموزش اختصاصی رفع کامل نیاز مجموعه‌ی آفیس آیپد به اکانت پولی

به احتمال زیاد اطلاع دارید که چندی پیش مایکروسافت بالاخره پس از سال‌ها انتظار نسخه‌ی آی‌اواس بسته‌ی آفیس خود را برای آیپد عرضه کرد. همانطور که در پست‌های مربوط به عرضه‌ی این محصول خواندید٬ برای آن که بتوانید از امکانات این بسته به طور کامل استفاده کنید نیاز به اشتراک پولی این سرویس دارید که ارزان‌ترین آن ۹۹ دلار در سال هزینه دارد. در صورت نداشتن این اکانت تنها کاری که قادر به انجام با اپلیکیشن‌های آفیس بر روی آیپد خود خواهید بود مشاهده‌ی اسناد و پرینت‌گرفتن از آن‌هاست.

 

شاید خیلی از افراد از در عین حال که انجام این کار را ممکن نمی‌دانستند٬ همچنان منتظر ارائه‌ی روشی برای رفع این محدودیت بودند. حال مفتخریم که روشی قانونی برای رفع این محدودیت بیان کنیم که بر روی تمامی دستگاه‌ها٬ فارغ از جیلبریک بودن یا نبودن آن‌ها قابل انجام است. مقدمه‌چینی را بیش از این کش نمی‌دهیم و نحوه‌ی انجام کار را با همدیگر پی می‌گیریم:

۱- ابتدا یکی از اپلیکیشن‌های آفیس را به دلخواه اجرا کنید.

۲- در صفحه‌ی نخست گزینه‌ی Activate را خواهید دید. بر روی آن تپ کنید.

 

1

 

دقت کنید در صورتی که پیش از این با اکانت مایکروسافت خودتان در اپلیکیشن لاگین شده‌اید٬ ابتدا از آن خارج شده و سپس بر روی Activate تپ کنید.

۳- در پنجره‌ای که گشوده می‌شود بر روی Activate by Signing in کلیک کنید.

 

2

 

۴- همانند تصویر در کادری که ظاهر می‌شود آدرس ایمیل office_ios@appshack.ru را وارد کرده و بر روی Next تپ کنید.

 

3

 

۵- در صفحه‌ی گشوده شده٬ در کادر مربوط به رمز عبور عبارت goo.gl/hDJWHT را وارد کرده و بر روی Sign in تپ کنید. مرحله‌ی فعال‌سازی آغاز می‌شود.

 

4

 

5

 

۶- پس از چند لحظه صفحه‌ی مربوط به موفقیت‌آمیز بودن فعالسازی نمایش داده می‌شود.

 

6

 

مرحله‌ی مهم:

۷- بر روی اکانتی که وارد آن شده‌اید تپ کنید و گزینه‌ی Sign Out را انتخاب کنید.

 

7

8

پس از انجام این مراحل هر سه اپلیکیشن ورد٬ پاورپوینت و اکسل به طور کامل فعال شده و می‌توانید بدون محدودیت از آن‌ها استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید به اکانت خودتان نیز لاگین شوید بدون آن که فعال‌بودن اپلیکیشن خدشه‌دار شود. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید گزینه‌ی Active دیگر نشان داده نمی‌شود و در اکانتی نیز لاگین نشده‌ایم:

 

9

 

همانطور که در طول آموزش مشاهده کردید برای فعالسازی این اپلیکیشن‌ها از هیچگونه هکی استفاده نشده است. بنابراین توجه به دو نکته ضروری است:

 

۱- در این فعالسازی از یک اکانت واقعی خریداری‌شده استفاده شده است. هر چند امید به پشتیبانی از این اکانت بالاست٬ ولی برای پرهیز از ایجاد هر گونه مشکل در اولین فرصت اقدام به فعالسازی این اپلیکیشن‌ها بکنید.

 

۲- همانگونه که در طول آموزش ذکر شد مرحله‌ی هفت مرحله‌ی مهمی است. در صورت انجام‌ندادن این مرحله کاربران دیگر از اکتیوکردن اپلیکیشن بر روی دستگاه خود بازمانده و چون اکانت متعلق به شخص دیگری است٬ فعال‌بودن بر روی دستگاه شما نیز از اعتبار می‌افتد.

 

اگر با تایپ فارسی در اپلیکیشن ورد مشکل دارید این پست را مطالعه کنید.

 

چگونه این مجموعه را دانلود کنم؟‌

 

۱- دانلود از اپ استور به صورت رایگان توسط اپل آی‌دی (اگر اپل ای دی ندارید برای سفارش از فروشگاه اپل شاپ کلیک کنید) :

 

۲- دانلود نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این مجموعه با لینک مستقیم از اپل اپس:‌