آموزش اجرای کامل بازی The Amazing Spider-Man 2 برای دیوایس های جیلبریک شده

ظهر امروز(18 آوریل) سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بازی The Amazing Spider-Man 2 برای همه سیستم عامل ها از جمله iOS عرضه شد که در کمترین زمان ممکن با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار گرفت.اما متاسفانه بسیاری از کاربران سایت اعلام کردند که بازی در ابتدای اجرا شدن،روی 45 درصد لودینگ گیر میکند و درخواست اپل ایدی و پسورد میکند که در صورت وارد کردن باز هم بازی اجرا نمیشد.

اول خوب است بدانیم قضیه Validating چیست.این بازی به عنوان اولین بازی iOS از قفلی هوشمندانه بهره برده است که دقیقا روی مرحله 45 درصد بازی درخواست اپل ایدی میکند تا بررسی کند آیا این بازی توسط شما خریداری شده تا امکان استفاده از نسخه جیلبریک شده نباشد.طبیعتا هم کسی بازی را نخریده است و همه دوستان جیلبریکی نصب می کنند.

از زمان عرضه بازی تا این لحظه اپل اپس در حال کار بر روی این بازی بود تا بتواند امکانی ایجاد کند تا تمام کاربران بتوانند این بازی زیبا و محبوب را بدون مشکل اجرا کنند.در نتیجه بازی را به صورت اورجینال از اپ استور خریدیم تا بتوانیم با استخراج فایل باز شده قفل، این بازی را قابل اجرا کنیم.

تنها نکته این است که این هک تنها برای دیوایس های جیلبریک شده جوابگوست و دوستان بدون جیلبریک فعلا باید منتظر روشی دیگر باشند یا اینکه بازی را بصورت اورجینال خریداری کنند.

 

1-ابتدا بازی را از اینجا دانلود کنید و در صورت اجرا،حتما ابتدا بازی را از Multi Tasking ببندید

2-ابتدا فایل فشرده زیر را دانلود کنید

دانلود فعالسازی کامل بازی The Amazing Spider-Man 2

3-فایل را استخراج کرده تا به پوشه ای به نام StoreKit برسید که محتوی یک فایل به نام receipt میباشد

4-با استفاده از نرم افزار iFunbox یا توییک iFile گوشه StoreKit را به پوشه بازی The Amazing Spider-Man 2 در دیوایستان کپی کنید.

برای انجام این عملیات با iFunbox کافیست ابتدا توییک afc2add را نصب کنید.سپس از منوی سمت چپ وارد Raw File System شده.سپس به پوشه User و سپس Applications رفته و پوشه مربوط به بازی The Amazing Spider-Man 2 مراجعه کرده و پوشه StoreKit را به این آدرس منتقل نمایید.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

5-اکنون وارد بازی شوید.دقت کنید که حتما باید اتصال دائمی به اینترنت داشته باشید تا قادر به ادامه بازی باشید