آمازون در حال کار بر روی سرویس استریم موزیک جدید خود به نام “پرایم” است

بنا بر گفته رکود : آمازون با شرکت رکورد برای همکاری با این شرکت در زمینه استریم موزیک تحت برند این شرکت وارد مذاکره شده است. این سایت می گوید این کمپانی که هم اکنون فیلم و سریال رایگان پیشنهاد می دهد ، قصد دارد بسته های نرم افزاری را با نام پرایم سرویس دهی کند. منبعی نزدیک به آمازون می گوید :چند ماه گذشته آمازون با این شرکت مذاکرات جدی ای داشته است.اما هرگز اتفاق و معامله جدی ای صورت نگرفته است.

گفته های پیتر کافکا شرکت رکود :

” مردم از قبل پیشبینی کرده بودند که آمازون سرویسی چون موزیک استریم را در صحنه خواهد آورد و آن هم با گزینه تحویل رسانه ای برای بعضی مواقع! اما منابع صنعتی در این زمینه می گویند آمازون با رویه ای بسیار جدی تر قصد انجام اینکار را دارد و در آینده ای نه چندان دور شاهد همکاری این دو شرکت خواهیم بود. “

http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/amazon_cloud_player_mac.jpg

منبعی دیگر گزارش داده است که آمازون برای همکاری با شرکت رکود نخواهد رفت چرا که  مدیران این شرکت خواهان تخفیف بیشتری نسبت به دیگر رقبا هستند . بنظر می رسد شرکت آمازون می خواهد خدمات جذابی ارائه دهد تا بتواند محبوبیت بیشتری در بین کاربران حاصل کند. حدس زده می شود هزینه سالیانه این سرویس 79دلار می باشد.

این شرمت در سال گذشته خبر از بالا بردن قیمت تا 40 دلار بیشتر داده بود! همچنین به نقل از رکود آمازون در حال آماده سازی و راه اندازی سرویس وان تالک برای رقابت مستقیم با رکو و اپل تی وی می باشد.بنظر من آمازون تبدیل به یکی از بزرگترین رقیبان اپل خواهد شد حتی بالاتر از سامسونگ!

در این مورد فکر کنید… آنها تبلت ، ست آپ باکس،موزیک و… را دارا هستند و فقط در زمینه اسمارت فون فعالیتی ندارند. اما در زمینه کاریشان بسیار مشهور و حرفه ای هستند.