آغاز پیش فروش فروش آیپد پرو

همانطور که در خبرها داشتیم پیش فروش آیپد پرو در 11 نوامبر شروع و در تاریخ 13 نوامبر به دست خریداران خواهد رسید. البته خرده‌ فروشی‌ها دیگر همانند سمز کلاب پیش فروش را زودتر از اپل آن هم با قیمت کمتر از اپل شروع کرده بودند. آیپد پرو که به همراه آیفون 6s و آیفون 6s پلاس در کنار اپل تی‌وی جدید در کنفرانس 9 سپتامبر معرفی شده بود، با تاخیری بیشتری نسبت به سایر محصولات معرفی شده به بازار عرضه شد.

آیپد پرو برای خرید در حال حاضر در 40 کشور از جمله:  آنگویلا، آنتیگوا و باربودا، استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، جزایر کیمن، چین، جمهوری چک، دانمارک، السالوادور، فنلاند، فرانسه، آلمان، جبل الطارق، گرینلند، گواتمالا، هنگ کنگ، مجارستان، ایرلند، جزیره من، ایتالیا، ژاپن، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، مالزی، مکزیک، موناکو، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، پورتوریکو، روسیه، سنگاپور، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایلند، ترینیداد و توباگو، ترکیه، امارات متحده عربی، آمریکا، انگلستان، اروگوئه و جزایر ویرجین آمریکا در دسترس است.

در ایران هم به زودی شاهد این دستگاه با قیمت‌های نجومی که توسط سودجویان ارائه می‌شود، خواهیم بود. برای خرید آیپد پرو همانند سایر دستگاه‌ها باید صبر کرد تا قیمت معقول و منصفانه ارائه شود.

آیپد پرو با یک صفحه نمایش 12.9 اینچی رتینا با رزولوشن 2732*2048 با تراکم پیسکلی 264 ppi عرضه می‌گردد. قلب تپنده این دستگاه یک چیپ جدید 64 بیتی با نام A9X است که 2.5 برابر CPU آن سریعتر و عملکرد 5 برابر سریعتر گرافیک را در مقایسه با A7 دارد. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و 4 بلندگو است.

قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار برای نسخه وای‌فای ۳۲ گیگ شروع و بالاترین قیمت برای نسخه Wi-Fi + Cellular با ظرفیت ۱۲۸ گیگ ۱۰۷۹ دلار است. برای اپل پنسل و صفحه کلید هوشمند نیز همانطور که قبلا اعلام شده بود باید مبلغ جداگانه پرداخت شود. اپل پنسل با قیمت ۹۹ دلار و صفحه کلید هوشمند با قیمت ۱۶۹ دلار عرضه خواهند شد. آیپد پرو با توجه به فاکتورهای مختلف از 13 نوامبر به دست کاربران خواهد رسید. اپل پنسل و صفحه کلید هوشمند نیر 19 تا 23 نوامبر، و Silicon case در 13 نوامبر به دست کاربران خواهد رسید.

آیپد پرو در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد. این دستگاه دو ظرفیت ۳۲ گیگ و ۱۲۸ گیگ را دارد و خبری از نسخه ۶۴ گیگی نیست.

آیا شما علاقه‌ای به خرید این دستگاه فوق‌العاده دارید؟