آغاز ارسال پیغام تأیید برای برندگان حضور در WWDC ۲۰۱۵ از سوی اپل

هر ساله وقتی حرف از مراسم Worldwide Developers Conference اپل می‌شود، تعداد افراد متقاضی حضور در همایش از تعداد بلیط‌های موجود برای این کار بسیار پیشی می‌گیرد. برای مدیریت چنین شرایطی اپل قرعه‌کشی‌ای برگزار می‌کند که طی آن توسعه‌دهندگانی که می‌توانند شانس حضور در مراسم را داشته باشند به طور تصادفی انتخاب شوند. البته قرعه‌کشی کل کار نیست و کسانی که در این قرعه‌کشی برنده شوند تنها این امکان را پیدا می‌کنند که بلیط مراسم را خریداری کنند و برای تأیید نهایی حضورشان، نیاز است که این بلیط تهیه شود.

 

ثبت نام برای همایش امسال از چهار روز پیش با اعلام تاریخ دقیق برگزاری مراسم آغاز شد و پس از طی‌شدن این چند روز، دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد. از این رو اپل نیز قرعه‌کشی خود را شروع کرده و پیغام تأیید و تبریک را به توسعه‌دهندگان خوش‌شانسی که قرعه به نامشان خورده ارسال می‌کند. تصویر ابتدای پست از نمونه پیغامی است که این افراد دریافت کرده‌اند.

 

کنفرانس WWDC امسال از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ خرداد در سالن Moscone West برگزار خواهد شد. امسال نیز بیش از ۱۰۰ دوره‌ی فنی و تخصصی توسط ۱۵۰۰ تن از مهندسان اپل برگزار طی این چهار روز تشکیل می‌شود که به موجب آن توسعه‌دهندگان با آخرین علوم و تکنیک‌های برنامه‌نویسی برای محصولات اپل آشنا می‌شوند. مطابق معمول کنفرانسی نیز از سوی اپل در روز نخست همایش برگزار خواهد شد که جولانگاه نسل جدید سیستم عامل‌های این کمپانی است.