آخرین مهلت برای ذخیره iOS 10.2 Blobs

سرانجام جیلبریک iOS 10.2 منتشر شد، اما این جیلبریک در حال حاضر به صورت آزمایشی عرضه شده و به کاربران توصیه می‌گردد که تا عرضه نسخه نهایی این ابزار ـ‌البته اگر نسخه نهایی در کار باشدـ صبر کنند و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، SHSH blobs iOS 10.2 را ذخیره نمایند.

از آنجایی که نسخه نهایی iOS 10.2.1 منتشر شده، هر لحظه احتمال بسته شده امکان ساین iOS 10.2 وجود دارد، و عرضه جیلبریک این احتمال را بیشتر می‌کند. iOS 10 را تنها لوکا تدسکو جیلبریک کرده یا حداقل به صورت عمومی آن را عرضه کرده است. با توجه به اینکه اعلام کرده قصد کنار کشیدن از تحقیقات عمومی جیلبریک را دارد، احتمالاً باید مدت زیادی را برای عرضه جیلبریک نسخه‌های آتی iOS منتظر بمانیم.

کاربرانی که قصد جیلبریک در حال حاضر و یا آینده را دارند، به شدت توصیه می‌شود که SHSH blobs را ذخیره نمایند و زمان اندکی برای این کار وجود دارد. برای ذخیره SHSH blobs می‌توانید از آموزش‌های قرار داده شده در سایت استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:

با مراجعه به این لینک می‌توانید به صورت لحظه‌ای از امکان ساین iOS 10.2 با خبر شوید. اگر در ستون وضعیت ریستور تیک خورده بود، شما اماکن ساین و بالطبع ذخیره SHSH blobs را دارید.