گیم پد آیفون G-PAD؛ راه ‌حلی جالب برای طرفداران بازی‌های قدیمی

کمپین جدیدی در IndieGoGo به تازگی تصمیم به ساخت گیم پدی گرفته است که با تبدیل آیفونتان به یک Game Boy شما را به دو دهه قبل می‌برد. این محصول موسوم به G-Pad سازگار با امولاتور قدرتمند GBA4iOS است که پیش از این در اپل اپس خدمتتان معرفی کرده‌ایم.

20140415-103136.jpg

این گیم پد به نحوی ساخته شده است که مانند نواری کشیده‌شده به دور آیفون به نظر می‌رسد و پس از جایگیری دکمه‌های آن دقیقاً منطبق بر دکمه‌هایی می‌شود که در امولاتور GBA4iOS به صورت تاچ بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند. این تاچ‌پد در رنگ‌های مختلف قرمز، نارنجی، آبی، سبز، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد. البته در صورتی که بودجه‌ی ۱۶ هزار دلاری لازم برای ساخت آن تا تاریخ ششم ژوئن فراهم شود.

20140415-103148.jpg

G-PAD بر روی دستگاه‌های آیفون ۵، آیفون 5c، آیفون 5s، آیپاد تاچ نسل پنجم و آیپد مینی قابل استفاده خواهد بود. این محصول که نخستین سفارش‌های آن در صورت پیش‌رفتن روند ساخت آن طبق انتظار در آگوست سال ۲۰۱۴ تحویل داده خواهد شد، برای نخستین مشتریان ۱۳ دلار و پس از این فرصت ۲۵ دلار هزینه خواهد داشت. پس از اتمام روند جمع‌آوری بودجه قیمت محصول به قیمت معمول ۳۳ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

20140415-103152.jpg

البته متوجهیم که وقتی یک پروژه را در وبسایت IndieGoGo می‌بینیم به این معنی نیست که حتماً این پروژه به مرحله‌ی ساخت خواهد رسید. در اصل به این خاطر است از ایده پشتیبانی شود و حمایت از سازنده‌ی پروژه جهت به انجام ‌رساندن پروژه صورت بگیرد. شایان ذکر است که اگر شما به دنبال کنسول Game Boy هستید می‌توانید آن را به قیمت تقریباً ۳۰ دلار در eBay پیدا کنید. ولی افرادی زیادی نیز هستند که به دنبال انجام این بازی‌ها بر روی آیفون خود هستند و G-PAD نیز در جهت راحت‌تر کردن کار این دسته است.

به صفحه‌ی معرفی پروژه در IndieGoGo می‌توانید از طریق این لینک دست پیدا کنید.