کمپانی هوندا اولین گام را برای ساخت خودروی آی او اسی برداشت

اپل و هوندا ، دو ابر کمپانی بخش دیجیتال و خودروسازی ، براساس توافقاتی که به تازگی با هم داشته اند ، درحال طرح ریزی و انجام اقداماتی برای تولید خودروی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iOS میباشند . در همین راستا ، هوندا به تازگی دوتکنولوژی جدید را در اتوموبیلهای خود رونمایی کرده است . اولین مورد ، یک نمایشگر لمسی 7 اینچی است که نام آنرا ” نمایشگر رابط کاربری صوتی ” گذاشته اند و دومی هم تکنولوژی اجرای مستقیم برنامه های بر روی دیوایس ، بر روی صفحه ی نمایشگر داخل خودرو میباشد ( بدون نیاز به نصب برنامه ها بر روی نمایشگر خودرو)  ، که مجموعه ی این خدمات ، HondaLink service نامیده میشود .

 

ccgal01

 

این دو مورد قرار است بر روی خودروی Honda Civic مدل 2014 عرضه شوند که قرار است فردا به صورت رسمی معرفی شود . همچنین قرار است تکنولوژی ها و سیستمهای تکمیلی و پیشرفته تری نیز بر روی Honda Fit مدل 2015 ارائه شوند . البته خودرویی که قرار است فردا معرفی شود ، دارای Siri هم میباشد .  هوندا اعلام کرده است که این اولین قدم در این راه خواهد بود و در آینده اخبار جالبتری در این مورد خواهید شنید .

 

apples-ios-in-the-car-app_100430083_l

 

بخشی از خدمات HondaLink service نیز ، معرفی برنامه های اختصاصی دارندگان آی دیوایس ، برای رانندگی بهتر و لذتبخش تر میباشد . برنامه های عرضه شده ی هوندا داخل اپ استور ، Connect App ، Navigation App ، Aha App و Launcher App هستند .

 

HondaLink Aha

 

 

راست شما چی فکر میکنید ؟ این تکنولوژی تا کجا پیش خواهد رفت ؟

به نظر شما آیا میشود روزی ما خودروهای خودمون رو جیلبریک کنیم ؟!

یا مثلا به خاطر بسته شدن آیتیونز توی کشورمون ، نتونیم رانندگی کنیم ؟!