آپدیت: آموزش خرید موارد پولی در برنامه ها به طور رایگان

احتمالا شما با توئیک iAP cracker آشنا هستید و یا حتی از آن استفاده های زیادی میکنید . این توئیک خیلی خوب و بدرد بخور است و میتواند خرید موارد پولی وخریدنی در برنامه ها بازی های ساپورت شده رو برای شما مجانی بخره . تناه بدی iAP cracker این بود که بر روی بازی های گیم لافت و همین طور بازی محبوبی چون infinity blade II رو ساپورت نمیکرد و این موضوع خیلی مارو ناراحت میکرد .

IMG_0838

حالا این مشکل حل شده ! دیگر میتوانید با نصب این توئیک جدید به برنامه های بسیار بیشتری نسبت به iap cracker دسترسی داشته باشید . سازنده این توئیک ، آن را اینگونه توصیف کرده : iAP free = iAP cracker + more apps که این یعنی با نصب کردن iAP free شما چیزی رو از دست ندادین بلکه چیز های بیشتری به دست آوردید .

 

شما میتونید این توئیک فوق العاده رو از سورس اپل اپس دانلود دریافت کنید :

 

IMG_0004

 

شما میتوانید نسخه 3.2.2 این برنامه رو از سورس اپل اپس به آدرس بالا دریافت کنید که به تازگی عرضه شده و برای iOS 6 به بالا و آیفون 5 ساپورت میشود .

 

توجه : برای اینکه برنامه به درستی سکه ها و … ها را در بازی ها خریداری کنه ، باید در ابتدا وارد برنامه شوید و در پایین صفحه در تب Plugins رفته و در آن Core Plugin را پیدا کنید و نصب کنید . بعضی بازی های خاص هم پلاگین های مخصوص خود را دارند ( مثل Infinity Blade II ) که برای کرک کردن آنها باید پلاگین های مخصوص آنها را نیز دریافت کنید . فقط توجه کنید که لازمه یکبار این کار رو انجام بدین و دیگه لازم به این کار نیست .

 

برای دانستن اینکه این توئیک چه برنامه هایی رو ساپورت میکنه روی این لینک کلیک کنید .

 

_____________________

 

آپدیت 2 : نسخه 4.0 این برنامه حدود یک هفته پیش منتشر شد اما متاسفانه امکان قرار دادن آن در سورس نیست ولی به زودی قرار میگیره . فعلا می توانید نسخه 4 این برنامه را از سورس http://repo.insanelyi.com دریافت کنید . 

نکته : پس از نصب ، برنامه را اجرا کنید و Core Plugin را نصب کنید . هر 2 هفته یک بار هم به برنامه سر بزنید تا اگر Core Plugin به آپدیت نیاز داشت  آن را آپدیت کنید . چون مثلا ابتدا که توییک را نصب می کنید ورژن آن 4.0 است . اما وقتی وارد برنامه می شوید و Core Plugin رو نصب یا آپدیت میکنید ، ورژن آن به 4.0.1 ارتقا می یابد !