چگونه Screenshot را بر روی تمپلیت آیفون و آیپد بیاندازیم

 


http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i1.jpg

مهم نیست شما برنامه نویس اپل باشید یا طراح گرافیست ، انداختن قاب آیفون بر روی اسکرین شات کار بسیار ساده ای است که به تصاویر شما جلوه ی خاصی می دهد و میتوانید در جاهای مختلفی از آنها استفاده کنید که در عین حال می تواند سخت و وقت گیر باشد . راههای متفاوتی نیز برای اینکار وجود دارد.

یکی از آنها جستجو در گوگل و یافتن تمپلیت (قاب پیش فرض) آیفون و انداختن اسکرین شات از طریق فوتوشاپ بر روی آنست که بسیار وقت گیر است و نیاز به نرم افزار جانبی دارد.  روش دیگری نیز برای اینکار وجود دارد که نیاز به هیچ نرم افزار خاصی ندارد و بسیار ساده و سریع است، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

MockUPhone یک سرویس رایگان است که از طریق آن می توان تصاویر اسکرین شات را بر روی تمپلت iMac، تلویزیونها، دستگاه های اندروید، ویندوزفونها و آی دیوایس ها انداخت . در MockUPhone برای بیشتر دیوایسها هر دو حالت Portrait و Landscape  با رنگهای مختلف وجود دارد. به طور مثال تمامی رنگهای iPhone 5c در این سرویس موجودند . در ادامه آموزش گام به گام کار با این سرویس آمده است.

قدم 1: با کامپیوتر یا آیفون و آیپد خود به سایت MockUPhone بروید. سپس در سایت Mockup دیوایس مورد نظر خود را انتخاب کنید :


http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i2.png
 

قدم 2: پس از انتخاب دیوایس، اسکرین شات خود را انتخاب کنید. پس از آن عکس اسکرین شات آپلود می شود ، اگر می خواهید اسکرین شات را به صورت دستی بسازید برای بهترین نتیجه برای iPhone 5s و 5c و 5 ، رزلوشن عکس بهتر است 640×1136 و به فرمت PNG ، JPG و PSD باشد.

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i3.png

قدم 3 : بر روی Generate product mockups کلیک کنید. بسته به تعداد اسکرین شاتهایی که آپلود کرده اید زمان گرفته خواهد شد. (بین چند ثانیه تا چند دقیقه)

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i4.png

در صفحه بعدی یک پیش نمایش از تصویر نهایی شما نشان داده می شود.

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i5.png

قدم 4: در فایل نهایی تمام زوایا به صورت ZIP قرار خواهند گرفت. بر روی Download my mockups کلیک کنید.

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i6.png

قدم 5: در این قسمت Email-Address خود را وارد کنید تا فایل ZIP برای شما فرستاده شود.

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/i7.png

قدم 6: در پایان پیغام عملیات موفقیت آمیز نمایش داده می شود و کار تمام است!

 http://appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/Mockuphone-Thank-you.png