چهار پک استیکر اپل برای تست کننده‌های iOS 10

اپل چهار پک استیکر برای تست کننده‌های iOS 10 منتشر کرده است که در برنامه Messages قابل استفاده می‌باشند. این پک‌ها به صورت رایگان از اپ استور قابل دریافت هستند که شبیه به استیکرهای متحرک مسنجر فیسبوک می‌باشند.

همانطور که گفته شد این استیکرها تنها برای کاربرانی که دارای iOS 10 هستند قابل دریافت است. به زودی بتای عمومی iOS 10 نیز منتشر می‌شود و کاربران بیشتری می‌توانند از استیکرهای اپل بهره ببرند.

این چهار پک استیکر با نام‌های Classic Mac _مک کلاسیک_، Hands _دست‌ها_، Hearts _قلب‌ها_ و Smileys _شکلک‌ها_ از اپ استور قابل دریافت هستند. البته استیکرهای Classic Mac به صورت پیشفرض در iOS 10 وجود دارند، مگر آنکه آن‌ها را حذف کرده باشید.

iOS-10-Messages-App-Stickers-App-Store-593x522

بسیاری از استیکرهای منتشر شده شبیه به Emojiـهای watchOS است اما همانطور که می‌دانید کار به اینجا ختم نمی‌شود و به لطف رابط‌های برنامه نویسی برنامه جدید مسیج، استیکرهای بسیاری اضافه خواهند شد.

قابلیت دانلود و نصب استیکرهای شخص ثالث  یک قابلیت جدید برای پلتفرم iMessage است و به کاربران آن بُعد جدیدی از ارتباط را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این استیکرها در سیستم عامل macOS Sierra نیز قابل استفاده خواهند بود.

پس از نصب پک‌های استیکر از اپ استور هیچ آیکونی به دستگاه شما اضافه نخواهد شد و شما از قسمت استیکرهای برنامه Messages به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. پک‌های استیکر نیز از همان قسمت به طور مستقیم قابل حذف هستند.

iMessage-iOS-10-Stickers-1-593x520

این استیکرها در حال حاضر تنها برای کاربران iOS 10 قابل استفاده است و شما اگر آن‌ها را برای کسی که دارای iOS 9 می‌باشد ارسال نمایید، قادر به دیدن آن‌ها نیست.

منبع: iDB